معاون توسعه ورزش ورزش و جوانان خوزستان با تبریک به ورزشکاران استان جهت مدال آوری در مسابقات کارگری جهان، گفت: از هیات ورزش کارگری جهان بیشتر حمایت خواهیم کرد تا سال آینده خیلی قوی‌تر در رقابت‌های جهانی شرکت کند.
کد خبر: ۷۶۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 14 July 2019

ابراهیم نصیری درباره درخشش ورزشکاران استان در رقابت‌های کارگری جهان، اظهارکرد: در مسابقات پتانک این دوره از مسابقات ورزشکار خانم استان موفق به کسب مدال شد که این پیام مهمی را می رساند که خانم ها نیز این ظرفیت را دارند که در طیف‌های مختلف ورزشی و چه همگانی و چه قهرمانی موفق باشند و این مهم به معنی حمایت است که اگر ما بانوان را بهتر ببینید در تمامی عرصه ها آماده افتخارآفرینی هستیم.

وی بیان کرد: نسبت به دوره قبلی رقابت‌‌های جهانی تعداد نفرات خوزستانی اعزام شده به این مسابقات کم شده بود، آن هم به دلیل این‌که فدراسیون ورزش کارگری مانند دیگر فدراسیون ها انتخابی تیم ملی را برگزار کرد. امسال از کل مدال‌های کسب شده توسط تیم‌های ملی کارگری ایران، ۱۸ مدال آن توسط خوزستانی ها به دست آمد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: همچنین آقای ساسان کریمی شنااگر خوزستانی شرکت کننده در این رقابت‌ها انصافاً عملکرد بسیار خوبی داشت که توانست ۱۴ مدال کسب کند. به نظرم این‌که یک نفر از خوزستان در چنین رقابت‌های جهانی بتواند به ۱۴ مدال دست پیدا کند، فریاد رشته شنا است و نشان می‌دهد که این رشته در خوزستان ظرفیت زیادی دارد اما برای بهتر معرفی شدن به برنامه نیاز دارد. به هرحال موفقیت ورزشکاران آقا و خانم استان پیام های خوبی داشت و می طلبد که ما مسوولان برنامه بهتری را برای ورزشکاران استان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم در رشته شنا برنامه بهتری داشته باشیم و استعدادیابی انجام دهیم. درخواست من از هیات شنا نیز این است که روی این موضوعات بیشتر تمرکز کند و برنامه خیلی بهتر در نظر بگیرد.

نصیری بیان کرد: از اداره‌کل کار و امور اجتماعی استان که شرایط اعزام ورزشکاران خوزستانی به رقابت‌های کارگری جهان را فراهم کرد نیز قدردانی می کنم. همچنین از آقای پورمحمدی، غفاری و علوانی و خانم موسوی تشکر می کنم. ما از هیات ورزش کارگری بیشتر حمایت می‌کنیم تا سال آینده خیلی قوی تر در رقابت‌های جهانی شرکت کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار