سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند:
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان این که نتیجه دیدار با ملی‌حفاری عادلانه نبود، گفت: در دو بازی ابتدایی لیگ در ضربات ایستگاهی افتضاح بودیم.
کد خبر: ۷۶۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 12 July 2019

 حمید بی‌غم پس از شکست ۳ بر صفر تیمش در هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور برابر ملی حفاری، اظهار کرد: در ابتدا از مهمان‌نوازی اهوازی‌ها تشکر می‌کنم. با توجه به سوابقی که هر دو باشگاه داشتند، شاهد یک بازی آرام بودیم. هر کسی در سالن بود نیز یک بازی خوب را از هر دو تیم دید. ما موقعیت‌هایی داشتیم ولی متاسفانه گل نشدند.

وی ادامه داد: در این دیدار موقعیت‌های بیشتری نسبت به تیم ملی حفاری داشتیم و تیمی هم گل نزند، محکوم به گل خوردن است که متاسفانه به همین صورت هم شد. به نظر من نتیجه عادلانه نبود، البته منظورم این نبود که ملی حفاری خوب نبود، ولی ما خوب بازی کردیم و اگر 50 درصد موقعیت‌های‌مان هم به گل تبدیل می شد، نتیجه این نبود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: گیتی‌پسند اگر در پایان لیگ دوم هم شود می‌گویند بد نتیجه گرفته است، و این حقیقت امر است. وقتی گیتی‌پسند برای بازی به شهری می‌رود و این همه هوادار به سالن می‌آید یعنی این تیم برای قهرمانی بسته شده است و مسلما هدف ما تنها قهرمانی است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در دو بازی نخست لیگ گیتی‌پسند سرحال نبوده است؟ گفت: به این صورت نیست. ما دچار یک سری مصدومیت‌ها شدیم. امروز به سختی حسین فهیمی را بازی دادیم و پیمان حفیظی نیز اولین بازی‌اش برای ما بود. این مصدومیت‌ها در پیش فصل ما را اذیت کرد. اما رفته رفته شرایط‌مان بهتر از این می‌شود. زیرا ما بد بازی نمی‌کنیم. در همین دیدار نیز پاس دادیم و صاحب موقعیت هم شدیم. البته در ضربات ایستگاهی در دو بازی نخست افتضاح بودیم و مقصر هم من هستم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار