معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: علی‌رغم این‌که خیلی‌ها تا یک ساعت پیش از برگزاری مجمع هیات ورزش‌های رزمی استان سعی داشتند در برگزاری آن خلل ایجاد کنند ولی با تلاش وزارت، فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و نظارتی که صورت گرفت، این مجمع در تاریخ مشخص شده برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 12 July 2019

ابراهیم نصیری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های رزمی استان که در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: بالاخره شاهد برگزاری این مجمع بودیم، آن هم علی‌رغم این‌که خیلی‌ها تا یک ساعت پیش از برگزاری مجمع سعی داشتند در برگزاری آن خلل ایجاد کنند ولی با تلاش وزارت، فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و نظارتی که صورت گرفت، این مجمع در تاریخ مشخص شده برگزار شد.

وی بیان کرد: خواهشم از رییس جدید هیات این است که به تجارب و داشته‌های افراد و همچنین کاندیداها نگاه کند، ضمن این‌که اعضای مجمع مسوولیت دارند و نباید کار را رها کنند و بر عهده ما بگذارند. کار اعضای مجمع، نظارت و طرح سوال از رییس منتخب است. گلایه من از تمام اعضای مجامع هیات‌ها این بوده است که پس از رای‌گیری دیگر نمی‌توانیم آن را پیدا کنیم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: همچنین از هیات‌ها می‌خواهم مجامع سالانه خود را برگزاری کنند. هیات ها باید کار کنند و از پاسخگویی واهمه نداشته باشند. در غیر این‌صورت عدم برگزاری مجامع سالانه از چشم نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان دور نخواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: در یک سال و نیم اخیر شاهد افت در ورزش‌های رزمی خوزستان بودیم ولی خدا را شکر از موانع عبور کردیم و با حمایت سرپرست فدراسیون و وزارت، امروز توانستیم مجمع انتخاب رییس هیات را برگزار کنیم. زمانی را از دست دادیم ولی امیدوارم در ادامه بهتر کار شود زیرا خوزستان استعدادهای خوبی دارد. امیدوارم فرصت از دست رفته با یک برنامه جدی، با دقت، با شتاب و منطقی جبران شود.

وی خطاب به رییس جدید هیات ورزش‌های رزمی خوزستان، گفت: انتظار داریم رییس جدید کسی را از چرخه مدیریتی خود خارج نکند. باید از همه افراد جهت رشد و توسعه و برون‌رفت از وضعیت فعلی استفاده شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار