مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با ابراز رضایت از دومین اردوی تیم در تهران گفت: مجموعه همدلی داریم و همه برای موفقیت فولاد در لیگ نوزدهم در حال تلاش هستند.
کد خبر: ۷۶۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 12 July 2019

حبیب‌الله رضایی در خصوص پایان اردوی دوم تیم در تهران، اظهارکرد: اردو به بهترین شکل ممکن برگزار شد و خود من نیز از نزدیک شاهد برگزاری یک روز از اردو و کیفیت خوب آن بودم. تمام بازیکنان برای موفقیت فولاد در فصل پیش‌رو با انگیزه تمرین می‌کردند و همدلی لازم در این زمینه وجود داشت.

وی با بیان این‌که باشگاه فولاد استراتژی خاصی دارد و با برنامه مشخص حرکت می‌کند، افزود: همه در مجموعه همدل هستند و همه برای موفقیت فولاد در لیگ نوزدهم در حال تلاش هستند. همچنین ما برای موفقیت به حمایت بیش از پیش هواداران فولاد که همیشه حامی تیم و باشگاه بوده‌اند، نیاز داریم و امیدوارم در لیگ نوزدهم بیشتر از قبل این هواداران خوب و فهیم را در کنار خودمان داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با اشاره به کارخانه بازیکن‌سازی که در باشگاه فولاد وجود دارد، گفت: یکی از عواملی که نکونام را به همکاری با باشگاه فولاد مجاب کرد، وجود استعدادهای سرشار در خوزستان و باشگاه فولاد است. او نگاه خوبی به بازیکنان بومی و تیم‌های پایه دارد زیرا ما کارخانه بازیکن‌سازی هستیم و خود ما نیز به استفاده از سرمایه‌های‌مان تاکید داریم.

رضایی همچنین ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله‌زده خوزستان و مسجدسلیمان، عنوان کرد:‌ خبر بسیار ناگوار و ناراحت کننده بود و امیدوارم مردم رنج دیده خوزستان همیشه در صحت و سلامت کامل باشند و مسوولان نیز به فکر کاهش آلام این مردم رنج دیده که از دوران دفاع مقدس تاکنون مشکلات زیادی را متحمل شده اند، باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار