سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی:
سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی با بیان این‌که بابت تاخیر 24 ماهه در برگزاری مجمع هیات ورزش‌های رزمی خوزستان عذرخواهی می‌کنم، گفت:‌ وقتی ما یک سرپرست طولانی مدت برای یک هیات انتخاب می‌کنیم، این باعث می‌شود حقی را از گروهی سلب کنیم.
کد خبر: ۷۶۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 12 July 2019

شهرام عظیمی در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های رزمی استان که در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: پس از سپردن سرپرستی فدراسیون به من احساس می‌کردم از چالش‌های اصلی کاری‌ام برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات خوزستان باشد. اخبار و حواشی به گوش من می‌رسید ولی فکر نمی‌کردم این مجمع به این سادگی، زیبایی و این تدبیر برگزار شود.

وی ادامه داد: به هر حال این مجمع با همت و تدبیر اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و نقش‌آفرینی بسیار ارزنده آقای باقری مسوول مجامع وزارت ورزش برگزار شد و شاهد یک مجمع آرام و بسیار اخلاقی بودیم که خدا را از این بابت شکر می‌کنم.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: برنامه تمام کاندیدا را شنیدم و نکاتی را هم یادداشت کردم زیرا بخشی از آن‌ها به درد کار ما در فدراسیون نیز می‌خورد. آقای علی آغاجری که به عنوان رییس هیات انتخاب شد، به این موضوع اشاره داشت که هنوز احکام داوران خوزستانی صادر نشده است، که از او می‌خواهم پیگیر این موضوع باشد و قول می‌دهم در کمتر از یک هفته این احکام به دست صاحبانش برسد.

وی با بیان این‌که بابت تاخیر 24 ماهه در برگزاری مجمع هیات ورزش‌های رزمی خوزستان عذرخواهی می‌کنم، عنوان کرد: باید بر اساس یک چارچوب حرکت کنیم و نمی‌توان سلیقه‌ای کار کرد. وقتی ما یک سرپرست طولانی مدت برای یک هیات انتخاب می‌کنیم، این باعث می‌شود که حقی را از گروهی سلب کنیم که باید در قبال آن‌ها پاسخگو باشیم. از طرف خودم، فدراسیون و کسانی که می‌توانستند این مجمع را زودتر برگزار کنند ولی به این صورت نشد، از مردم خوزستان و جامعه ورزش‌های رزمی استان عذرخواهی می‌کنم.

عظیمی با تبریک به علی آقاجری رییس جدید هیات ورزش‌های رزمی خوزستان گفت: او ورزشکار و از نظر رزومه ورزشی نیز فردی متخصص از نظر ما محسوب می‌شود. امیدوارم او بتواند جامعه ورزش‌های رزمی را که کمی آشفته شده است، به سامان برساند. من آقای آقاجری را با برخی روسای هیات‌های استانی در یک کفه ترازو نمی‌بینم و باید تلاش کند تا رکودی که در هیات ورزش‌های رزمی خوزستان ایجاد شده است را جبران کند.

وی تاکید کرد: آقاجری کار بسیار سختی دارد زیرا هیات خوزستان در برنامه‌هایش کمی توقف داشته است. باید یک چشم‌انداز برای هیات تعیین شود. امیدوارم آقای آقاجری با توان بیشتر و استفاده از پتانسیل‌های داخلی، کار را به خوبی پیش ببرد و همدلی نیز ایجاد شود. از رییس جدید هیات می‌خواهم از توانمندی همه افراد و آن‌هایی که خارج از گود هستند، استفاده کند. از آقاجری می‌خواهم ظرفیت شهرستان‌ها را هم در نظر بگیرد. حتما سمتی را برای آقای آقاجری در فدراسیون در نظر می‌گیریم و از توان او استفاده خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی با بیان این‌که 92 سبک به صورت مستند توسط وزارت ورزش به فدراسیون ورزش‌های رزمی ابلاغ شده است که دارای مجوز قانونی هستند، گفت: البته در فدراسیون ورزش‌های رزمی 171 سبک وجود دارد که نیمی از سبک‌ها خلاف مقررات ورزش‌های رزمی مشغول به فعالیت هستند. خواهش می‌کنم برابر بی‌تدبیری‌ها و افرادی که نیت سودجویانه دارند، تمام‌قد بایستید. من هم در فدراسیون با همین رویکرد مشغول به کار شدم و برابر سبک‌هایی که مجوز قانونی ندارند، ایستاده‌ایم.

وی افزود: مردم به ما اعتماد می‌کنند و فرزندان‌شان را به دست ما می‌سپارند و اگر دیوار اعتماد شکسته شود، تعمیر آن سخت است. در هر صورت با سبک‌هایی که مجوز ندارند، به شدت برخورد شود و از فعالیت آن‌ها ممانعت شود. این فدراسیون جامعه مخاطب زیادی را تحت پوشش قرار داده است و باید بستر فعالیت برای همه فراهم شود و تنها نباید به ورزش‌های رینگی پرداخت و در بخش ورزش‌های انفرادی نیز باید کار کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ورزش های رزمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار