در حکمی از سوی محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، محمدرضا بهادری به عنوان سرپرست پایگاه میراث جهانی سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر منصوب شد.
کد خبر: ۷۶۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸ 13 July 2019

متن حکم انتصاب بهادری به شرح زیر است:

با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به عنوان سرپرست پایگاه میراث جهانی سازه‎های آبی ـ تاریخی شوشتر منصوب می‎شوید. باتوجه به حساسیت این جایگاه و ظرفیت‎های موجود، لازم است بابرنامه‎ریزی منسجم ضمن هماهنگی با دفتر امور پایگاه‎ها و تعامل با مدیریت استانی و ستادی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.

پیش از این محمدحسین ارسطوزاده از مهر 97 به عنوان مدیر این پایگاه فعالیت می‎کرد که با انتصاب وی به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، محمدرضا بهادری به این سمت نایل آمده است.

بهادری متولد سال 1363 در شهرستان شوشتر و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته طراحی و برنامه‎ریزی شهری و منطقه است. از سوابق وی می‎توان به کارمند اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر، کارشناس معماری پایگاه میراث جهانی سازه‎های آبی ـ تاریخی شوشتر، معاون معماری و شهرسازی اداره و شهرسازی شوشتر، عضو تیم مستندنگاری و تهیه پرونده ثبت جهانی سازه‎های آبی ـ تاریخی شوشتر و طراح پروژه نورپردازی مجموعه آسیاب‎ها و آبشارهای شوشتر اشاره کرد. این مدیر همچنین کتابی تحت عنوان "نقوش زنده جان" با موضوع بررسی تزئینات آجری بناهای بافت تاریخی شوشتر را در دست تألیف دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار