مدیر امور برق منطقه سه اهواز گفت: ساماندهی شبکه برق بافت مرکزی اهواز با نصب 5500 متر کابل خودنگهدار به پیشرفت 85 درصدی رسیده است.
کد خبر: ۷۶۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 15 July 2019

سعید احترامی اظهار کرد: فرسودگی شبکه برق خیابانهای مرکزی شهر اهواز و مشکلات حریم شبکه، مقدمات برنامه ریزی برای ساماندهی برق این منطقه را فراهم کرد تا در این زمینه اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: در این راستا تاکنون 5500 متر کابل خود نگهدار نصب و پیشرفت پروژه ساماندهی شبکه برق بافت مرکزی اهواز به 85 درصد رسیده است.

مدیر امور برق منطقه سه اهواز تصریح کرد: از 11 دی ماه سال 97 تاکنون به جز ایام تعطیلات عید و وقفه ای که به دلیل تمرکز بر مدیریت سیل ایجاد شد، عملیات ساماندهی به صورت شبانه روزی ادامه داشته و در این مدت 152 اصله پایه 15 متری نصب و همچنین 28 دستگاه ترانس جابجا و 5 دستگاه ترانس جدید نیز نصب شده است.

احترامی در خصوص اهداف این پروژه عنوان کرد: ساماندهی شبکه فرسوده، افزایش پایداری، افزایش ایمنی، رفع حریم، بهبود کیفیت ولتاژ، زیباسازی مبلمان شهری، کاهش تلفات و ایجاد قابلیت تبدیل شبکه 11 کیلو به 33 کیلو ولت در آینده، از مهمترین اهداف این طرح هستند.

وی ادامه داد: در این پروژه شبکه فشار ضعیف سیمی بطور کامل جمع آوری و کابلهای عبوری هوائی نیز بصورت زمینی اجرا می شوند. همچنین 42 مورد کابل زمینی جمع آوری و نصب جدید شده و تعداد 63 دستگاه تابلو 12 و 15 فیوزه نصب و وارد مدار شده است.

مدیر امور برق منطقه سه اهواز در ادامه خاطرنشان کرد: در مجموع 2000 متر شبکه سیمی فشار متوسط نیز در این منطقه وجود دارد که تاکنون 500 متر از آن در خیابانهای مسلم، غفاری و کاوه حدفاصل مسلم تا30 متری به طور کامل تعویض و به کابل روکشدار تبدیل شده است و مابقی پس از اتمام شبکه فشار ضعیف جمع آوری خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار