فرماندار شادگان گفت: کار بازسازی جاده های آسیب دیده از سیل در شادگان آغاز شد.
کد خبر: ۷۶۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ 10 July 2019

سعید حاجیان اظهار داشت: جاده ای شادگان به خصوص راه های منتهی به روستاها در سیلاب اخیر دچار خسارت شدند که با مساعدت دولت و تامین اعتبار بهسازی آنها آغاز شد.

وی افزود: عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت جاده بخش گرگر به بوزی به طول ۳۰ کیلومتر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شادگان در حال انجام است.

فرماندار شادگان گفت: عملیات بهسازی و ترمیم محور ورودی روستاهای عچرشیه، نثاره بزرگ و کوچک، دریسیه، منصوره و عبودی نیز به زودی آغاز خواهد شد.

حاجیان تصریح کرد: به منظور شتاب بخشیدن به روند مرمت جاده‌های روستایی شادگان ۲ دستگاه لودر، ۲ دستگاه کمپرسی، یک دستگاه آبپاش، یک دستگاه غلطک و یک دستگاه گریدر تامین شد.

طغیان رودخانه‌های کارون، کرخه و دز ناشی از بارش‌های سنگین در مناطق بالادست در فروردین ماه امسال موجب وقوع سیلاب در مناطقی از استان خوزستان و تخلیه ده‌ها روستا شد.

شادگان با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

طغیان رودخانه کارون و هدایت سیلاب ناشی از آن به سمت تالاب شادگان موجب آبگرفتگی تعدادی از روستاهای این شهرستان در جنوب استان خوزستان شد.

بیش از ۲۷۰ روستای خوزستان در سیل امسال به صورت کلی یا جزئی تخلیه شدند و بیش از ۴۰۰ هزار نفر در خوزستان متأثر از سیلاب شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار