سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان:
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: حل مشکل تنش آبی در تعدادی از روستاهای شادگان با افزایش حجم آب ارسالی از سوی سازمان آب و برق خوزستان قابل حل است.
کد خبر: ۷۶۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 11 July 2019

عادل حرباوی اظهار کرد: در بررسی‌ای که در خصوص وضعیت آب روستاهای شهرستان شادگان انجام گرفته است، روستاهای بخش خنافره این شهرستان دچار تنش آبی هستند و باید این مساله حل شود.

وی افزود: در این زمینه برای رفع موقت مشکل پیش آمده 3 دستگاه تانکر سیار به امور آبفا روستایی شادگان اضافه شده است تا کار آبرسانی به مناطق موردنظر انجام بگیرد. همچنین در این زمینه قرار است تا 2 کیلومتر خط انتقال آب شرب از تاسیسات آبرسانی روستایی خنافره تا ایستگاه تقویت فشار عبودی کارگزاری شود.

سرپرست آبفا روستایی خوزستان با بیان اینکه دلیل افت فشار و تنش آبی بوجود آمده در انتهای خط فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش سرانه مصرف آب است، تصریح کرد: رایزنی‌های لازم با سازمان آب و برق خوزستان بصورت مستمر ادامه دارد تا میزان حجم آب ارسالی از سربندر به شادگان افزایش یابد.

حرباوی عنوان کرد: تنش آبی در تعدادی از روستاهای شادگان با افزایش حجم آب ارسالی از سوی سازمان آب و برق خوزستان قابل حل است و در این زمینه استاندار خوزستان و نماینده مردم شادگان در مجلس نیز همکاری و پیگیری‌های لازم را داشته و دارند تا به نتیجه مدنظر دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به وجود تنش آبی در 4 روستای بخش مرکزی شادگان گفت: رفع مشکل روستاهای نهر دلی، نهر سلطان، بیت عزیز و نهر مظیف از توابع بخش مرکزی شادگان در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم مشکل این روستاها را که دچار تنش آبی شده‌اند را حل کنیم.

سرپرست آبفا روستایی خوزستان خاطرنشان کرد: این 4 روستا از طریق تاسیسات آبرسانی روستایی آبشار آبرسانی می‌شوند و با توجه به اینکه در انتهای خط انتقال قرار دارند، دچار افت فشار شده‌اند و این مشکل با افزایش حجم آب ارسالی در خط انتقال سربندر به شادگان قابل حل خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار