استاندار خوزستان گفت: رئیس جمهوری دستور دادند تمام امکانات استان و شهرستان برای کمک رسانی به مصدومان بسیج شود و امکانات لازم در اختیار افرادی که منازلشان آسیب دیده، قرار بگیرد و اگر در زمینه خاصی نیاز به دستور رئیس جمهوری بود این موضوع فوراً منتقل شود تا کارهای لازم انجام شود.
کد خبر: ۷۶۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲ 09 July 2019

شامگاه دوشنبه رئیس جمهور برای دومین بار از طریق تماس تلفنی در جریان وضعیت مسجدسلیمان در پی رخداد زلزله قرار گرفت.

به گزارش"تابناک"؛ استاندار خوزستان در خصوص جزئیات این تماس گفت: هنگام وقوع زلزله امروز در تهران در جلسه بودم و پس از این حادثه هم رئیس جمهور و هم وزیر کشور تماس داشتند و شرایط منطقه و مردم را جویا شدند.

استاندار خوزستان گفت: به دستور رئیس جمهوری تمام برنامه‌ها و جلسات روز دوشنبه را لغو کرده و بلافاصله به منطقه برگشتم و در جریان امور قرار گرفتم که امشب دوباره دکتر روحانی یا من تماس گرفتند و اطلاعات لازم را به استحضار رساندم و ایشان هم دستورات لازم را دادند.

وی گفت: رئیس جمهوری دستور دادند تمام امکانات استان و شهرستان برای کمک رسانی به مصدومان بسیج شود و امکانات لازم در اختیار افرادی که منازلشان آسیب دیده، قرار بگیرد و اگر در زمینه خاصی نیاز به دستور رئیس جمهوری بود این موضوع فوراً منتقل شود تا کارهای لازم انجام شود.

استاندار خوزستان ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری به مردم خوزستان افزود: دکتر روحانی اعلام کردند که ما مانند شرایط سیل، امروز هم در کنار زلزله زدگان هستیم، سپس دستور ارزیابی و تعیین خسارت‌ها را هم دادند که به زودی انجام خواهد شد، ما هم با تمام توان سعی در بهبود شرایط برای مردم زلزله زده مسجدسلیمان داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار