مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در بحث تامین آب شرب مورد نیاز مردم مناطق زلزله زده استان و به ویژه شهرستان مسجدسلیمان هیچ مشکلی وجود ندارد.
کد خبر: ۷۶۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 08 July 2019

صادق حقیقی پور اظهار کرد: با توجه به اینکه مرکز زلزله خوزستان شهرستان مسجدسلیمان بود، در اثر لرزش ابتدایی فقط برق تاسیسات تلمبه خانه سد گدار قطع شد.

وی افزود: در این زمینه با تلاشی که از سوی همکاران در صنعت برق انجام گرفت در کمتر از یک ساعت برق این تلمبه خانه وصل و مشکلی در بحث تامین آب در مناطق زلزله زده استان و به ویژه شهرستان مسجدسلیمان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: برخی از تاسیسات آبرسانی در مناطق زلزله زده دچار آسیب شده اند اما آسیب به شکلی نبوده که منجر به قطع خدمات رسانی به مردم شود.

حقیقی پور عنوان کرد: برخی از مخازن دچار آسیب و خسارت هایی شده اند اما مساله ای در این زمینه وجود ندارد و در حال خدمات رسانی در بحث تامین آب مورد نیاز مردم هستیم.

وی ادامه داد: در بحث تامین آب شرب مورد نیاز مردم مناطق زلزله زده استان و به ویژه شهرستان مسجدسلیمان هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ممکن است در روستاها دچار مشکلاتی در بحث تامین آب شویم، اب بسته بندی تهیه شده تا در صورت نیاز به آن مناطقی ارسال شود و جای نگرانی در این زمینه نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار