سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز گفت: برخورد شدید تانکر حمل آب با خودروی 206 در جاده شیراز کوار، مرگ راننده جوان خودرو سواری را در پی داشت .
کد خبر: ۷۶۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 07 July 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: به نقل از آتش‌نشانی شیراز، علی‌رضا عدلو، گفت: ساعت 5 و 29 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر تصادف تانکر حمل آب و خودروی 206، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 13 و نجاتگران ایستگاه 5 را به محل حادثه ( محور شیراز کوار) اعزام کرد.

عدلو در این باره گفت: یک دستگاه تریلی حامل آب در مسیر بزرگراه در حال حرکت بود که بنا به علت نامعلومی ناگهان با یک دستگاه خودروی سواری 206 به شدت برخورد کرده و خودرو 206 در زیر تریلی گرفتار شد .

وی با اشاره به محبوس شدن رانندگان دو خودرو در این حادثه افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق خودروها و ایمن سازی محل حادثه، از بروز حوادث بعدی جلوگیری کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه، و ست هیدرولیک، خودرو 206 را از زیر تریلی خارج کرده و افراد محبوس (رانندگان تریلی و خودروی سواری) را از درون خودروها خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند .

عدلو خاطر نشان کرد: طبق اظهار تکنسین ‌ های اورژانس، متأسفانه راننده خودروری سواری در همان لحظات اولیه حادثه جان خود را از دست داده بود .

دو مصدوم نتیجه یک تصادف

سخنگوی آتش نشانی شیراز همچنین از برخورد شدید 2 خودروی سواری در منطقه ظفرآباد خبر داد که 2 مصدوم به دنبال داشت و گفت: این حادثه ساعت 16 و 30 دقیقه عصر شنبه 15 تیرماه حادث شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار