به علت تأخیر زیاد قطار؛
سرپرست راه‌آهن شمال‌غرب در مورد تأخیر بیش از 2 ساعته روز گذشته قطار زنجان - تهران، گفت: مسافران خسارت بهای بلیت خود را دریافت کنند.
کد خبر: ۷۶۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ 06 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ روز جمعه قطار زنجان - تهران در ساعت 14:55 ایستگاه زنجان را ترک کرد؛ این قطار طبق زمان درج شده در بلیت باید در ساعت 19:10 مسافران را در ایستگاه تهران پیاده می‌کرد اما در مسیر با نقص فنی مواجه شد.

به گفته یکی از مسافران، این قطار در مسیر چندین‌ بار متوقف شد که دلایل آن عبور عابر پیاده و برخورد با گوسفندان مطرح شده و در نهایت قطار با سرعت پایین به سمت کرج هدایت شده و به دلیل نقص فنی به مدت 45 دقیقه در ایستگاه کرج متوقف و در نهایت همه مسافران در این ایستگاه پیاده شده و با قطار دیگری به تهران رفتند.

این مسافران از تأخیر قطار و اینکه خانم 80 ساله‌ای با آن‌ها همراه بوده که جابه‌جایی آن در چند ایستگاه برایشان مشکل‌ساز شده، شاکی بودند. همچنین یکی از مسافران می‌گفت بیش از دو ساعت تأخیر سبب شد که از قطار بعدی به مقصد یزد جا بماند.

این موضوع را از سرپرست راه‌آهن شمال‌غرب پیگیری کرده که این مسئول در پاسخ برخورد قطار با گوسفندان در زیاران و ایجاد مشکل برای ژنراتور تأمین سوخت را دلیل اصلی این تأخیر عنوان کرد و افزود: مأموران قطار، مشکل را تا حدودی برطرف و راه‌اندازی و آن را به ایستگاه کرج رساندند.

علی خدایی با اشاره به اینکه قطار از مبدأ هیچ مشکلی نداشته و در مسیر دچار نقص فنی شده است، تصریح کرد: خسارت تأخیر با توجه به تعرفه تعیین شده به مسافران پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: مسافران به مقصد کرج می‌توانند با مراجعه به بلیت فروشی 50 درصد و مسافران تهران صد درصد بهای بلیت را دریافت کنند. همچنین بر اساس مقررات اگر فاصله قطار مقصد بعدی با قطار قبلی کمتر از 3 ساعت باشد، خسارت برای جا ماندن از قطار بعدی تعلق نمی‌گیرد اما اگر این فاصله زمانی بیشتر از 3 ساعت باشد، خسارت پرداخت می‌شود.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار