استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی بر تکمیل نواقص پروژه‌های مسکن مهر در استان تأکید کرد و گفت: مسئولان تلاش کنند تا دیگر شاهد طرح مشکلات مسکن مهر در جلسات شورای مسکن نباشیم.
کد خبر: ۷۵۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ 03 July 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای مسکن استان، افزود: در بحث مسکن مهر برخی مشکلات جزئی باقی مانده است که باید با اهتمام مسئولان امر به حداقل برسد و بتوانیم پرونده مسکن مهر را در کمترین زمان ببندیم.

وی با اشاره به وظایف شورای مسکن استان، گفت: این شورا، ابزار سیاست‌گذاری در حوزه مسکن است و با اتمام بحث مسکن مهر باید شاهد سیاست‌گذاری در این حوزه به نفع اقشار آسیب‌پذیر باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر تسریع در احداث مدارس جدید در شهر جدید سهند و تصفیه‌خانه فاضلاب فاز 4 این شهر تأکید کرد.

رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه مصوبات شورای مسکن را لازم‌الاجرا دانست و گفت: اداره کل راه و شهرسازی به عنوان متولی اصلی مسکن مهر، مسئول تأمین زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر است.

در این جلسه مسائل و مشکلات برخی از پروژه‌های مسکن از جمله پروژه 312 واحدی شرکت تعاونی مسکن ریخته‌گری و ماشین‌سازی تبریز، پروژه 324 واحدی تعاونی مسکن مهر شهید منتظری اهر، تصفیه‌خانه مسکن مهر ملکان و واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی بررسی شد.

شورای مسکن استان همچنین به ادارات متولی پروژه‌های مسکن مهر اجازه داد تا اگر به هر دلیل سازندگان این پروژه‌ها از تکمیل آنها امتناع می‌کنند در قالب قراردادهای جزئی و کلی نسبت به تکمیل این پروژه‌ها و تحویل به متقاضیان اقدام کنند.

پیگیری تأمین اعتبار برای احداث تصفیه‌خانه فاضلاب فاز 4 شهر جدید سهند از سوی شرکت آب و فاضلاب استان، اجرای پروژه‌‌های آب‌های سطحی توسط شهرداری‌های استان در قالب تهاتر با اداره کل راه و شهرسازی، تسریع در تبادل موافقت‌نامه احداث سه باب مدرسه در شهر جدید سهند و تعدیل قراردادهای مسکن مهر برای جبران مابه‌التفاوت قیمت اقلام قابل نصب از دیگر مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :