رئیس اداره نگهداری ابنیه راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: برای حذف و اصلاح نقاط پر تصادف محورهای مواصلاتی استاندر سال جاری ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۵۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 03 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربیی، حامد رستمی فر در جمع خبرنگاران  افزود: برای تعمیرات اساسی و نگهداری از پل های بزرگ اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال و احداث و بهسازی و نگهداری واحدهای راهداری (راهدارخانه ها) اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در سال جاری در نظر گرفته شده است.

رستمی فر با اشاره به اهم برنامه های اداره نگهداری ابنیه راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در سال جاری افزود : اجرای ۵۰ پروژه مربوط به نگهداری ابنیه راهها ، لایروبی و تنقیه  پل های محور های مواصلاتی استان، احداث رادیه و برید پل ها، احداث پل های بزرگ همچون پل مهلذان خوی، پوش آباد اشنویه، گلستانه ارومیه، عظیم کندی شوط و نیز بازدید دوره ای از پل ها جهت تهیه فرم بازرسی و شناسنامه فنی پلها برای ثبت آنها در سامانه BMS ( سیستم مدیریت هوشمند پل ها ) و نیز بروز رسانی آمار پل ها ، شناسایی آسیب های متداول سازه ای و مطالعه و برنامه ریزی در راستای پیشگیری و اصلاح آسیب ها و الویت بندی پل ها به منظور برنامه ریزی جهت تامین و تخصیص اعتبارات و ... از مهمترین اقدامات این اداره در سال ۹۸ خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار