اعضای ارتش کره جنوبی و آمریکا در جریان سفر رئیس جمهوری ایالات متحده به منطقه غیرنظامی شده بین دو کره به وی یک ژاکت گلف هدیه دادند.
کد خبر: ۷۵۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 02 July 2019

به نوشته روزنامه واشنگتن اگزماینر، این ژاکت در پایان سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در کمپ فرماندهی مشترک ارتش‌های کره جنوبی و آمریکا، بونیفاس، و توسط رابرت آدامز، فرمانده نیروهای آمریکایی به وی هدیه شد.

یکی از اعضای ارتش حین اهدای ژاکت گلف مخصوص به ترامپ به وی گفت: ما برای قدردانی از شما در سفر به کره جنوبی هدیه کوچکی تهیه کردیم. ما از رهبری شما و مون جائه این و تمامی کارهایی که شما برای ائتلاف کره جنوبی و آمریکا انجام می‌دهید، سپاسگزاریم. همه می‌دانند که شما یک بازیکن گلف هستید.

این عضو ارتش همچنین گفت: شعار ما در کره "ما با هم هستیم" است. امیدواریم زمانی که شما این ژاکت را در زمین گلف می‌پوشید، درباره تقویت و ذات پایدار ائتلاف کره جنوبی و آمریکا فکر کنید. آقای رئیس جمهور، از شما بسیار متشکریم.

روزنامه واشنگتن اگزماینر به این نکته نیز اشاره کرد که بر روی این ژاکت پیکسل‌های ویژه که بیانگر ائتلاف کره جنوبی و آمریکا بوده، سنجاق شده بود.

ترامپ روز یکشنبه و پس از دیدار با کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در مرز دو کره با نیروهای آمریکایی مستقر در کره جنوبی دیدار کرد. به این ترتیب ترامپ نخستین رئیس جمهوری آمریکا شد که به کره شمالی پا گذاشت، بعداً نیز اعلام کرد که مذاکرات اتمی با پیونگ یانگ از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار