کد خبر: ۷۵۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰ 01 July 2019
پیکر شهید مدافع حرم «علی آقای» در اردبیل تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم «علی آقایی» از ساعت ۹ صبح دوشنبه ۱۰ تیرماه، از مقابل مصلای اردبیل به سمت آرامستان غریبان برگزار می‌شود.

همچنین مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید علی آقایی شامگاه گذشته با حضور خانواده، بستگان شهید و مردم اردبیل در مهدیه اردبیل برگزار شد.

سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با دعوت از خانواده‌های معظم شهدا، مسؤولان، هیئات مذهبی محلات، بسیجیان و عموم مردم ولایتمدار، انقلابی، بصیر و همیشه در صحنه استان اردبیل برای حضور پرشور و گسترده در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید علی آقایی اظهار کرد: عزت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده و ما با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: با نوای «یا حسین و حسینیم وای» جوانان و مدافعان حرمین شریفین و رزمندگان اسلام، مقاومت داعش شکست و همه شان پرچم سفید به دست گرفتند و باید بدانیم که این‌ها همه برکت، عنایت و نصرت خدای متعال، رحمت پیامبر اکرم(ص) و لطف ائمه اطهار(ع) است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه بایستی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس را گرامی داشت بیان کرد: استکبار جهانی از ایثارگری و جانفشانی فرزندان رشید اسلام و این مرز و بوم در عصبانیت و حتی سردرگمی است در حالی که این شهدا راه عزتمندانه‌ای را طی کرده و ما نیز رسالت پیمودن راه آن‌ها را داریم.

بابازاده تصریح کرد: مدافعان حرم، سربازان ولایت و رزمندگان همیشه پاسدار ولایت و اسلام هستند و خون پاک این شهیدان تمام توطئه‌های دشمنان را برای نفوذ در ایران اسلامی خنثی کرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار