در صورتی‌که باشگاه استقلال خوزستان بدهی موسی کولیبالی، مدافع سابق خود را پرداخت نکند، احتمالا لیگ یک را با شش امتیاز منفی آغاز خواهد کرد.
کد خبر: ۷۵۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ 30 June 2019

موسی کولیبالی که در فصل ۹۶ - ۹۵ در استقلال خوزستان توپ می‌زد و همراه با این تیم قهرمانی در لیگ را تجربه کرده است، در فصل نام برده شده تنها ۳۵۰ میلیون تومان از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرد و باشگاه به دلیل مشکلات مالی مابقی پول او را پرداخت نکرد.

موسی کولیبالی که پس از آن نیز از استقلال خوزستان جدا و در تیم‌های دیگر مشغول به فعالیت شد، در تمامی این فصل‌ها به دنبال دریافت مطالبات خود بود تا این‌که در فصل گذشته پیگیری‌های او برای دریافت ۵۰۰ میلیون تومان باقی‌مانده از مبلغ قراردادش از باشگاه استقلال خوزستان بیشتر شد.

در فصل گذشته لیگ برتر نیز استقلال خوزستان به دلیل عدم پرداخت مطالبات ساکونی که مربوط به مدیریت‌های گذشته باشگاه بود با جریمه سنگین فیفا مواجه شد و در نهایت به لیگ یک سقوط کرد و محمد رحیمی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خوزستان که چند روز پیش استعفا کرد، برای این که استقلال دوباره با نقره داغ فیفا مواجه نشود، چند روز پیش از استعفای خود تلاش‌های بسیاری برای جلب رضایت موسی کولیبالی داشت و موفق به جلب رضایت این مدافع شد و کولیبالی نیمی از پول خود را به باشگاه بخشید.

اما اکنون اگر باشگاه استقلال خوزستان، ۲۵۰ میلیون تومان این مدافع خارجی را پرداخت نکند، مطمئنا او نیز به فیفا شکایت کرده و همین باعث جریمه استقلال و کسر شش امتیاز خواهد شد، به صورتی که این تیم لیگ را با شش امتیاز منفی آغاز می کند.

درست است که استقلال خوزستان به لیگ یک سقوط کرده ولی می‌طلبد مدیرعامل‌ کارخانه گروه ملی فکر اساسی برای این باشگاه که هنوز مدیرعامل و سرمربی آن انتخاب نشده است و بازیکنان خارجی سابق نیز به دنبال دریافت مطالبات خود هستند، داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار