سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی از اعزام ورزشکاران تیم دومیدانی دختر استان به مسابقات قهرمانی کشور خبرداد.
کد خبر: ۷۵۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 30 June 2019

اعزام دومیدانی کاران دختر جوان استان به مسابقات قهرمانی کشور 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عبدالسلام معروفی با بیان اینکه برای اولین بار بخش ورزش دومیدانی دختران در هیات فعال شد و در طول کمتر از ۲ ماه با تلاش شبانه روزی مربیان و ورزشکاران مشغول تمرین شدند ، عنوان کرد: با توجه به استقبال ورزشکاران و خلا اساسی در این بخش در راستای استعدادیابی و آموزش دختران در بخش ورزش دومیدانی در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ورزشکاران دختر استان با بهترین های کشوری در حال رقابت هستند، خاطرنشان ساخت : هر چند هدف اصلی حضور در این مسابقات کسب سهمیه استانی و رسیدن به ۲۰۱۹ چین می باشد ولی با توجه به اینکه این حوزه بتازگی در هیات فعال شده، بیشتر بدنبال آموزش، آشنایی و حضور ورزشکاران در عرصه ملی هستیم.

معروفی افزود : تیم دومیدانی دختران استان با حضور ۵ وزشکار و سرپرستی زیبا نجفی و مربیگری زهرا هاشم زاده فروزان دیروز به مسابقات کشوری که در اردبیل در حال برگزاری می باشد، اعزام شدند.

سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی در خصوص نمایندگان تیم استان تصریح کرد: خانم ها فاطمه پوراسماعیل، شادیه شیخ کانلوی میلان، کوثر پاکپور، ندا پادوزاده و فاطمه سیدتاج پور ورزشکاران حاضر استان در این مسابقات هستند.

به گزارش تابناک نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان گرامیداشت روز جهانی المپیک از صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه با حضور ۱۱۹ورزشکار از ۱۹ استان در بخش آقایان و بانوان در پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل آغاز شده و فردا به کار خود پایان می دهد.

هم چنین  این مسابقات در مواد 100 متر، 200 متر، 800 متر و 1500 متر، 10000 متر ، پرتاب وزنه و پرش طول، پرش ارتفاع و پرتاب نیزه در حال برگزاری است.
 افتتاحیه مسابقات با حضور مهران تیشه گران(رئیس فدراسیون ناشنوایان)، سردار آذرنوش(مسئول بسیج ورزشکاران)، بهرام آقاخانی(مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل)، هادیزاده(رئیس انجمن دوومیدانی ناشنوایان) و جمعی از مسئولین ورزشی استان و شهرستان برگزار گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار