عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه مجموعه تکالیف وزارت جهاد کشاورزی با سفره مردم ارتباط دارد، ادامه داد: کم رنگ شدن هر کدام از محصولات کشاورزی بر روی سفره مردم در تذکرات نمایندگان انعکاس پیدا می‌کند.
کد خبر: ۷۵۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 26 June 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:علی اکبری عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص دلایل عدم حضور وزیر جهاد کشاورزی در نشست بررسی استیضاح که روز یکشنبه هفته جار در کمیسیون کشاورزی برگزار شد، گفت: وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده بودد که به دلیل عدم حضور در تهران و جلسات دولت امکان شرکت در این نشست را ندارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلیل عدم حضور وزیر جهاد کشاورزی بررسی استیضاح تا بعد از پایان تعطیلات دو هفته‌ای مجلس از دستور کار کمیسیون خارج شد، تصریح کرد: دلایل استیضاح وزیر جهاد کشاورزی تکرار مباحث گذشته است و برخی از موراد نیز مستند نیست اما نمایندگان از حق قانونی خود استفاده کرده‌اند.


این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجموعه تکالیف وزارت جهاد کشاورزی با سفره مردم ارتباط دارد، ادامه داد: کم رنگ شدن هر کدام از محصولات کشاورزی بر روی سفره مردم در تذکرات نمایندگان انعکاس پیدا می‌کند.

چرخ تولید جامعه در اختیار جوامع عشایری و روستایی است

اکبری با تاکید بر اینکه چرخ تولید جامعه در اختیار جوامع عشایری و روستایی است و آنها خواستگاه اصلی تولید محسوب می‌شود، عنوان کرد: در صورت کاهش تولید هرکدام از محصولات کشاورزی و دامی مصرف کنندگان دچار مشکل می‌شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: خواسته برخی از نمایندگان به دلیل گستردگی وظایف وزارت جهاد کشاورزی در حوزه انتخابیه تحقق پیدا نمی‌کند به همین دلیل موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار