مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرماشناه گفت:تا کنون ۵۷ هزار و پانصد متر مربع از راه‌های استان لکه گیری شده است.
کد خبر: ۷۵۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 25 June 2019

به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی اداره راهداری ، حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه فریبرز کرمی گفت:عملیات روکش آسفالت ، بهسازی و روکش حفاظتی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز استان در ۳ ماهه ابتدای سال انجام شد .

وی خاطر نشان کرد: روکش ۹ کیلومتر آسفالت بزرگراه ها ، راه ها اصلی ، فرعی وروستایی از محل اعتبارات ملی انجام شده است و کار بهسازی و عملیات روکش حفاظتی شامل ۴۷ هزار و پانصد مترمربع از اعتبارات ملی و ۱۰هزار مترمربع از منابع استانی و سایر تامین و اجرا شد .

مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت : ۱۸ کیلومتر فوگ سیل به صورت امانی در محور گاوسور_تنگ گول و بیونیج ، ۱۴ کیلومتر شانه سازی آسفالت از اعتبارات ملی و ۸ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی از منابع انسانی و سایر اجرا شده است.

کرمی در پایان تصریح کرد :کار تعریض دو دستگاه پل در قبل از روستای ملک الخطایی و پیچ پرتصادف بعداز روستای فوق و اصلاح آن در دو نقطه ، پل های شیان اسلام آباد غرب ، در ۳ ماهه ی ابتدای سال انجام شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار