کد خبر: ۷۵۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷ 25 June 2019
مدیر کل مدیریت بحران کهگیلویه وبویراحمد خواستار ورود دادستان مرکز استان به پرونده مرگ کودک ۴ ساله در پارک ساحلی شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد وحید محمدی تبار در گفت‌وگو با فارس ضمن تسلیت به خانواده حادثه دیده و ابراز تاسف از کوتاهی برخی مسئولین خدمات شهری و گردشگری در ایمن سازی پارک‌ها و تفرج گاه‌های مرکز استان گفت: متولی پارک‌ها شهرداری است و شهرداری بایستی آیتم‌ها و شاخص های پدافند غیره عامل و مدیریت بحران را در پارک‌ها، پروژه‌ها و … خود به شکل فنی رعایت می کرده و رعایت کند.
وی ادامه داد: ساخت و بهره برداری از پارک ها و تفرج گاه‌ها، بدون ایمن سازی و استاندارد سازی خلاف اصول فنی و مدیریتی است.
مدیرکل مدیریت بحران در خصوص افتادن امیرسام مرادی کودک ۴ ساله‌ای که به همراه خانواده در تاریخ ۳ خردادماه سالجاری در کانال آب واقع در پارک مهروزی یاسوج  سقوط کرده و جان خود را از دست داده است، عنوان کرد :این کانال بایستی سرپوشیده می شد و یا نرده‌های حفاظ در تمامی قسمت‌های آن نصب می‌گردید .
شرکت آب منطقه ای استان و شهرداری یاسوج باید پاسخگو باشند.
محمدی تبار از دادستان مرکز استان خواست با ورود به این پرونده و موارد مشابه که طی دو ماه اخیر در تنگ مهریان و سایر رودخانه‌های استان اتفاق افتاده است، گفت : با مسئولینی که کوتاهی در انجام وظایف قانونی خود کرده‌اند پیگیری های لازم را انجام دهند.
 وی ادامه داد: ایمن سازی و استاندارد سازی پارک‌ها، سفره خانه‌ها، تفرج گاه‌ها و … باید توسط میراث فرهنگی، گردشگری و شهرداری انجام پذیرد که قبلا این موارد کتبا تذکر داده شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان  خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی استان وضعیت کانال‌های آب کشاورزی از تمامی رودخانه‌های استان و الخصوص بشار یاسوج  را روشن و نسبت به نصب علائم هشدار و سایر اقدامات قانونی لازم تسریع در اقدام نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار