مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ثبت تردد بیش از 59 میلیون و 456 هزارخودرو در محورهای مواصلاتی استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد
کد خبر: ۷۵۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 25 June 2019

غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در اهواز، اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان خرداد بیشترین ترددها به ترتیب در محورهای ماهشهر-بندر امام خمینی(ره) و بالعکس با مجموع بیش از 4 میلیون تردد وسیله نقلیه،  محور ورودی شرق اهواز با تردد بیش از یک میلیون و 509 وسیله نقلیه و محور خروجی شرق اهواز با تردد بیش از یک میلیون و 397 وسیله نقلیه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این ترددها توسط 104 سامانه تردد شمار به ثبت رسیده اند،گفت: طی این مدت بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای خرم آباد-اندیمشک، کمربندی غرب به شرق اهواز و محور شوش-اهواز با بیش از 10 میلیون و 76 هزار تردد ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: و بیشترین تردد خودروهای سبک در محورهای ماهشهر-بندر امام خمینی(ره) و بالعکس و محور ورودی شرق اهواز با بیش از 49 میلیون و 434 هزار تردد به ثبت رسیده است.

وی عنوان کرد: تردد خوردوها در محورهای مواصلاتی خوزستان طی سه ماه نخست سال رشد 5 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار