سرپرست فولاد در واکنش به تخلف بازیکن سابق سپیدرود؛
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به خبر قرارداد بلبلی با استقلال، گفت: واقعا جای تعجب دارد بازیکنی که با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد بسته، سر از تیم استقلال در می آورد و بدون نگرانی از عواقب احتمالی آن، فرهنگ بی اخلاقی در فوتبال را ترویج می دهد.
کد خبر: ۷۵۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ 24 June 2019

اسماعیل حاجی زاده در خصوص اقدامات باشگاه فولاد خوزستان در زمینه قرارداد این بازیکن، اظهارکرد: بلبلی با توجه به درخواست جواد نکونام، اولین بازیکنی بود که باشگاه فولاد خوزستان باب مذاکره جدی را با او گشود و پس از توافقات مالی نهایتا در جلسه ای با حضور مدیرعامل و سرمربی قرارداد این بازیکن بسته شد. شواهد و مدارک حقانیت فولاد را در این زمینه اثبات می کند چراکه امضاء و اثر انگشت این بازیکن پای تمامی صفحات قرارداد درج شده و مکاتبات و سوابق نیز در این زمینه موجود است.

وی افزود: این بازیکن پس از توافق با فولاد در چرخشی نامتعارف و غیر اخلاقی که با انگیزه مالی همراه بوده، اینبار به سراغ پیشنهاد استقلال می رود و دومین قراردادش را امضا می کند و به جای حضور در تمرین فولاد سر از استقلال در می آورد.

سرپرست فولاد بیان کرد: پس از این ماجرا باشگاه فولاد خوزستان با اطمینان از تخلف بلبلی در قرارداد بسته شده پیگیری های قضایی را در سطوح مختلف آغاز کرده و قطعاً با توجه به پایمال شدن حق باشگاه فولاد این موضوع را دنبال می‌کنند تا مانع از حضور این بازیکن در رقابت های لیگ نوزدهم شوند.

وی موضوع تخلف این بازیکن را بسیار مهم دانست و خطاب به مسئولان نظارتی ورزش، اظهار داشت: سکوت در برابر این گونه بی اخلاقی ها ضربه بزرگی به فوتبال کشورمان است و مطمئنا دودش به چشم همه تیم ها می‌رود. امروز باشگاه فولاد خوزستان و در آینده با رواج این اخلاق ناپسند باشگاه های دیگر لطمه می بینند. ما برای باشگاه ریشه دار و پرافتخار استقلال و هواداران آن احترام خاصی قائلیم و به همین میزان از مسئولان آن انتظار اقدام حرفه ای و مسئولانه در این زمینه داریم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار