معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان:
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان از ساخت ۱۸۵ واحد مسکونی برای مددجویان سیل زده استان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 24 June 2019

مهران کریمیان با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با فرمانده قرارگاه کربلا، مدیر محرومیت زدایی قرارگاه کربلا، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان در محل قرارگاه کربلا اظهار کرد: در راستای تفاهم نامه همکاری منعقد شده بین سازمان بهزیستی کشور و نیروی زمینی سپاه پاسداران در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان سازمان بهزیستی، ساخت ۱۸۵ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش در شهرستان های آبادان، خرمشهر، شادگان، اروند کنار و دارخوین شروع شد.

وی با اشاره به بحث و تبادل نظر پیرامون موارد اجرایی تفاهم نامه منعقده گفت: در این جلسه مقرر شد برای شروع ساخت این واحدها اقدامات لازم به عمل آید.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان در ادامه درباره روند اجرای کار اظهار کرد: در مرحله نخست زمین کلیه مددجویانی که در روستاها دارای زمین و پروانه ساخت هستند، تحویل قرارگاه سازندگی سپاه می شود تا ساخت آنها شروع شود؛ ضمن اینکه مددکاران بهزیستی نسبت به توجیه مددجویان و پیگیری وام آنها اقدام خواهند کرد.

کریمیان افزود: با رایزنی های انجام شده، مدیرکل بنیاد اعلام کردند که تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با ضمانت زنجیره ای به مددجویان بهزیستی پرداخت می شود.

وی همچنین با اشاره به شرایط مددجویانی که زمین آنها پروانه ساختمانی ندارد گفت: مددکاران بهزیستی باید ضمن هماهنگی با دهیاری ها پیگیر پروانه ساخت مددجویان شده و پس از آن نسبت به دریافت تسهیلات بانکی برای آنها اقدام کنند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان در پایان بیان کرد: سازمان بهزیستی نیز در طی مراحل ساخت، کمک بلاعوض به ارزش ۷۰ میلیون ریال به مددجویان پرداخت خواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار