شهردار اهواز گفت: شهرداری در این دوره باید پوست اندازی کرده و دچار تغییراتی شود. این تغییرات صرفاً مربوط به تغییر مدیران نمی شود، بلکه باید این تغییر در رویکردها و نگرش ها ایجاد شود.
کد خبر: ۷۵۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 24 June 2019

موسی شاعری در جلسه با معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیران عامل سازمان های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه ها اظهار کرد: از استاندار محترم خوزستان و سایر بزرگان استان تشکر می کنم که برای صدور هر چه سریعتر حکم شهردار اهواز تلاش و پیگیری خوبی را داشته اند که باعث شد فرآیند صدور حکم در سریعترین زمان ممکن و ظرف مدت حدود 10 روز انجام شود. انشاالله این وفاق و همدلی برای خدمت نیز تداوم یابد.

وی ادامه داد: همواره در ادوار مختلف گلایه های مجموعه شهرداری این بود که چرا شهرداران و گاهی مدیران ارشد از بدنه این نهاد انتخاب نمی شوند. امروز این فرصت برای مجموعه شهرداری فراهم شده است و امیدوارم با عملکرد مثبت مجموعه و خروجی های مناسب، شهرداران بعدی نیز از درون این سازمان انتخاب شوند.

شهردار اهواز با اشاره به جلسات خود با مقامات مختلف بیان کرد: نشست های خوبی با مسئولین کشوری داشتم، رییس محترم مجلس شورای اسلامی قولهای خوبی در زمینه حل یکی از گره های اساسی شهر داده اند که بزودی آن را اعلام می کنم. هم دکتر شریعتی، هم آقای جمالی نژاد نگاه و انتظارات ویژه ای نسبت به شهرداری اهواز دارند.

شاعری به وضعیت موجود کشور اشاره کرد و گفت: شرایط سختی را در پیش رو داریم. اکنون در جنگ اقتصادی به سر می بریم. از سوی دیگر با مشکلات انباشته شده از ادوار قبلی مواجه هستیم. زیرساخت ها دچار اشکال است و با کاستی های فراوانی دست و پنجه نرم می کنیم. پس باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

شهردار اهواز تاکید کرد: شهرداری اهواز در این دوره باید پوست اندازی کرده و دچار تغییراتی شود. این تغییرات صرفاً مربوط به تغییر مدیران نمی شود، بلکه باید این تغییر در رویکردها و نگرش ها ایجاد شود. انتظار دارم در فضای جدید همه همکاران وقت و دقت بیشتری را به سیستم اختصاص دهند. 

وی به حوزه درآمدی شهرداری اشاره کرد و گفت: ردیف ها و آیتمهای متعددی برای درآمد زایی در شهرداری وجود دارد که مدتهاست کسی به سراغ آنها نرفته است. در این خصوص تلاش های خوبی را آغاز کرده ایم.

شاعری با اشاره به رویکردهای خود اظهار کرد: بر اساس وضعیت موجود و با توجه  به فرصت ها و امکانات، مشکلات را اولویت بندی کردیم و چند حوزه شاخص را مشخص کردم.

شهردار اهواز حوزه حمل و نقل و ترافیک را یکی از حوزه های شاخص برنامه خود اعلام کرد و گفت: این حوزه از حوزه های پراهمیتی است که بخش مهمی از زندگی روزمره شهروندان را تشکیل می دهد. اجرای تقاطع های غیرهمسطح ( که مطالعات آنها انجام شده است) یکی از اولویت های این دوره است. با احداث این تقاطع های غیرهمسطح و رفع گره های ترافیکی شاهد افزایش رضایتمندی مردم خواهیم بود.

موسی شاعری افزود: با کلیت طرح های حوزه های معاونت حمل و نقل و ترافیک نظیر پارکبان ها و... هم موافقم و نظرات خود را در جلسات تخصصی و مدیریتی مربوط به هریک از این طرح ها اعلام خواهم کرد.
شهردار اهواز در پایان ابراز امیدواری کرد: با وفاق و همدلی و دست در دست هم آغازگر حرکت جدیدی با نگاهی نو ( ضمن تشکر از زحمات شهرداران قبلی) در مدیریت شهری باشیم. ادعایی هم ندارم، هدفمان این است که با نگاه متفاوتی در جهت رضای خداوند تلاش کنیم و بتوانیم به اندازه بضاعت و توان تاثیر ماندگاری را ایجاد کنیم.

گفتنی است در این دیدار لویمی معاون حمل و نقل و ترافیک، رستم منش مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، حسینی زاده مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و احمدی نیا مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری در سخنانی ضمن تبریک انتصاب شهردار اهواز، چکیده ای از آخرین وضعیت و برنامه های مجموعه خود را ارائه کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار