با هدف بررسی ظرفیت‌های دانشگاه جندی‌شاپور دزفول انجام شد؛
سورنا ستاری، معاون علمی رئیس جمهور و محمدرضا عصاری رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در محل ساختمان معاونت علمی ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۷۵۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 23 June 2019

در این دیدار که در راستای بازدید ستاری از دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول برگزار شد، ظرفیت‌های دانشگاه جندی شاپور به عنوان قطب دانشگاهی شمال خوزستان با پتانسیل بالا بررسی شد.

در ادامه این دیدار ضمن تشریح این موضوع که دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با جذب متخصصین و نخبگان علمی سعی در حل مشکلات و معضلات علمی و صنعتی کشور دارد، به ضرورت توجه به پتانسیل‌های منطقه از جمله صنعت نیشکر و تاسیس کانون نیشکر و نیز صنایع وابسته به آن با مشارکت بخش خصوصی اشاره شد.

در دیدار صورت گرفته با بررسی طرح های تحقیقاتی محققان دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول که منجر به ثبت اختراعات با نتایج موفق شده‌اند، تصمیماتی در خصوص تجاری‌سازی طرح‌های پیشنهادی با مشارکت بخش خصوصی در بخش‌های صنعتی و کشاورزی با حمایت معاونت علمی از ایده‌های پیشنهادی در قالب حوضه های آب، صنایع نیشکر، برق، انرژی، صنایع فشارقوی، صنایع تبدیلی کشاورزی و تولید بذر نیز اتخاذ شد.

در پایان این دیدار تفاهم‌نامه‌ای در خصوص همکاری‌های فی‌مابین دانشگاه و معاونت علمی ریاست جمهوری ضمن توشیح به ابلاغ و مبادله‌ رسید.

هفته آینده با حضور دکتر صالحی معاون دکتر ستاری در دانشگاه، مراحل عقد قراردادهای حمایتی نهایی می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار