مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی خوزستان عنوان کرد:
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از برخی از اقلام، تقاضای کاذبی که برای خرید آن‌ها وجود داشت را از بین برده است و امروز به یک تقاضای نرمال و منطقی رسیده‌ایم.
کد خبر: ۷۵۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 24 June 2019

امید بن عباس در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از کالاهای اساسی اظهار کرد: بسیاری از کالاهای اساسی، مشمول حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شده‌اند و این مساله باعث می‌شود تا تقاضای کاذبی که برای برخی از کالاها از جمله گوشت و شکر بود از بین برود.

وی افزود: پیش از این مساله تقاضای کاذبی در بازار برای خرید گوشت وجود داشت اما خوشبختانه در حال حاضر وضعیتی که گوشت قرمز دارد با شش ماه پیش، قابل قیاس نیست زیرا در آن زمان تقاضای زیادی برای گوشت وجود داشت اما امروز به یک تقاضای نرمال و منطقی رسیده‌ایم.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه امیدوارم تصمیمات مناسبی برای دیگر کالاها نیز گرفته شود، تصریح کرد: در صورتی که نظارت بر تامین و توزیع اقلام اساسی با دقت بیشتری انجام شود، شاهد حل مشکلات در این زمینه خواهیم بود.

بن عباس ادامه داد: در حال حاضر شرایطی که در گذشته در بحث احساس نیاز برای خرید برخی از کالاها در میان مردم وجود داشت از بین رفته و تقاضاها برای خرید منطقی و نرمال است و می‌توان گفت که جای نگرانی در بحث تامین اقلام اساسی مردم نیست.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا مسولان مربوطه و دستگاه‌های نظارتی به خوبی به وظایف خود در این زمینه عمل کنند تا شاهد مساله خاصی در بحث تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در استان خوزستان نباشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار