سرپرست گروه ملی فولاد ایران خبرداد:
سرپرست گروه ملی فولاد ایران گفت: کارخانه فولادسازی گروه ملی به زودی راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 23 June 2019

عبدالکریم پهلوانی اظهار کرد: عمليات راه‌اندازی مجدد كارخانه فولادسازی گروه ملی كه دو سال از توقف آن می‌گذرد از اول ارديبهشت ماه آغاز و هم اكنون به مرحله پايانی خود نزديک می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر مشغول بازسازی واحد آبرسانی و كولينگ تاور كارخانه هستيم و پس از آن برای پيش راه‌اندازی و راه‌اندازی نهايی در اواسط تيرماه آماده خواهیم شد.

سرپرست گروه ملی فولاد ایران تصریح کرد: كاركنان متخصص گروه ملی بر اساس برنامه تنظيمی سال ٩٨ و با كمترين هزينه طی سه ماه خط كلاف را راه‌اندازی کردند و بزودی نيز كارخانه فولادسازی را راه‌اندازی می‌كنند.

پهلوانی عنوان کرد: در این زمینه پس از راه‌اندازی کارخانه فولادسازی، آماده خواهیم شد تا با ورود به عرصه رقابت سهم بازار گروه ملی را پس از سال‌ها باز پس بگيریم.

وی ادامه داد: اميدواریم مسولان با رفع موانع و با تامين مواد اوليه و سرمايه در گردش كه پاشنه آشيل گروه ملی است خط مقدم توليد را تغذيه كنند و ما را تنها نگذارند.

سرپرست گروه ملی فولاد ایران خاطرنشان کرد: مشكلات گروه ملی اگر چه بسيار است ولی اطمينان داريم با برنامه‌ريزی، تمركز مديريتی، تحليل، اولويت‌بندی و به شرط حمايت جدی و سرعت عمل مسئولان مشکلات را پشت سر بگذاریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار