سرپرست شیلات خوزستان خبر داد:
سرپرست شیلات خوزستان از اجرایی شدن چهار پروژه شیلاتی در این استان ظرف یک ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 25 June 2019

غلامرضا افتخاری نسب اظهار کرد: لایروبی بنادر صیادی نهر قصر اروندکنار، چویبده و ثامن آبادان، پایش زیستگاه های مصنوعی، استقرار بیش از ۲۰۰ سازه زیستگاه مصنوعی جدید و آغاز عملیات اجرایی تعمیر بندر صیادی امام خمینی (ره) از جمله پروژه هایی هستند که ظرف یک ماه آینده در استان اجرایی می شود.

وی، اعتبار پروژه لایروبی بنادر صیادی آبادان ۴۰ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال خواند که از طریق اعتبارات عمرانی استانی تامین شد.

سرپرست اداره کل شیلات خوزستان افزود: پیمانکار این پروژه انتخاب و در حال تجهیز کارگاه است. ظرف هفته آینده عملیات اجرایی لایروبی بنادر صیادی از اروند رود و چویبده آغاز می شود و طی یک تا دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

افتخاری نسب در خصوص پروژه پایش زیستگاه های مصنوعی گفت: پایش و اسقرار ۱۸۵ سازه زیست گاه مصنوعی با مشارکت شیلات خوزستان، سازمان جهاد کشاورزی و تشکل های صیادی استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی است که ظرف یک ماه آینده در بندر صیادی امام خمینی (ره) بارگیری و در صیدگاه بحرکان هندیجان اجرا می شود.

این مقام مسئول، اعتبار پروژه بهسازی بندر صیادی امام خمینی شهرستان ماهشهر را مبلغ ۱۳ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال اعلام کرد که از طریق اعتبارات عمرانی استان شهرستان تامین و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و با تخصیص سایر منابع در سال جاری احتمالاً تکمیل شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار