مسوول کمیته نقل و انتقالات:
مسوول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان گفت: درخصوص جذب بازیکن توسط باشگاه فولاد برای فصل نوزدهم خبرهایی شنیده‌ایم ولی این باشگاه هنوز اقدامی برای ثبت رسمی قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود نداشته است.
کد خبر: ۷۵۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 23 June 2019

علیرضا جرفی با اشاره با آغاز زمان نقل و انتقلالات از 15 خردادماه و عدم ثبت قرارداد بازیکنان تیم‌های لیگ برتری استان در هیات فوتبال، اظهارکرد: در حال حاضر هیچ کدام از سه تیم لیگ برتری خوستان برای ثبت قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود به هیات فوتبال مراجعه نکرده‌اند، البته هنوز وضعیت مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و همچنین مدیرعامل و هیات‌مدیره نفت‌مسجدسلیمان مشخص نیست که باید وضعیت آن‌ها مشخص شده و کارهای ادارای مربوطه نیز انجام شود.

وی بیان کرد: درخصوص جذب بازیکن توسط باشگاه فولاد برای فصل نوزدهم خبرهایی شنیده‌ایم ولی این باشگاه هنوز اقدامی برای ثبت رسمی قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود نداشته است.

مسوول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان گفت: درست است که تیم‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنان خود در هیات فوتبال زمان دارند ولی نباید این کار را به روزهای پایانی موکول کنند و به نظرم اگر با بازیکنی قرارداد داخلی منعقد کرده‌اند بهتر است که در هیات فوتبال نیز ثبت تا قرارداد طرفین رسمی‌تر شود و بازیکن نسبت به باشگاه متعهد‌تر شود.

وی افزود:‌ در فصل گذشته مواردی را در باشگاه‌های خوزستانی داشتیم که قرارداد داخلی بین طرفین امضا شد ولی باتوجه به این‌که به صورت رسمی در هیات فوتبال ثبت نشد، پس از این‌که طرفین به دلایلی نتوانستند ادامه همکاری داشته باشند، کار به کمیته وضعیت کشیده شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار