مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با تاکید بر رعایت الگوی مصرف در ایام تابستان، گفت: تاکنون 3 هزار و 652 جعبه کنتور در خانه‌های مشترکان بر اثر مصرف بیش از اندازه و عدم رعایت الگوی مصرف آسیب دیده است.
کد خبر: ۷۵۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 23 June 2019

حسن کریمی با اشاره به آخرین وضعیت برق شهرستان اهواز اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تاکنون با 3 هزار و 652 مورد آسیب دیدگی جعبه کنتور در خانه‌های مشترکان مواجه شده‌ایم که این مساله ناشی از مصرف بیش اندازه برق و عدم رعایت الگوی مصرف از سوی آن‌ها بوده است.

وی افزود: این موارد آسیب دیدگی شامل سوختن فیوز، سوختن کنتور، سیم بریدگی، کابل سرویس، شارت کابل و... بوده و منجر به قطعی برق موقت در این منازل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: در این زمینه نیروهای عملیاتی برق اهواز با حضور در منازلی که کنتور برق آن‌ها آسیب دیده است، نسبت به رفع مشکلات به وجود آمده در این کنتورها اقدام می‌کنند تا سپس برق این منازل وصل شود.

کریمی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق عنوان کرد: در ساعت‌های پیک (ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳) که مصرف بالا می‌رود، شاهد افزایش دمای شبکه هستیم و به دلیل این مساله ممکن است شاهد تبعاتی بر روی شبکه باشیم که منجر به خاموشی می‌شود و در این زمینه باید نسبت به رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکان اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق نهایت همکاری را در بحث اعمال خاموشی‌ها با مردم خواهد داشت اما در این زمینه از مردم نیز تقاضا داریم تا همکاری لازم را با این شرکت جهت عبور از این شرایط داشته باشند و نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار