به دلیل مصادف شدن ۳۱ خردادماه با روز تعطیل جمعه، امروز (شنبه) یکم تیرماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی در سایت سازمان امور مالیاتی است.
کد خبر: ۷۵۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 22 June 2019

مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل تا ۳۱ خردادماه است که به دلیل تقارن با روز تعطیل جمعه، مودیان مالیاتی می‌توانند تا پایان امروز نسبت به پر کردن اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند. پیش از این نیز معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی آخرین مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی را تا امروز (شنبه) یکم تیرماه اعلام کرده بود.

نادر جنتی همچنین با بیان اینکه بر اساس قوانین و مقررات مالیاتی شرط برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است گفته است که فعالان اقتصادی به منظور بهره‌مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و یا هرگونه تسهیلات دیگر، باید اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر قانونی ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، مطابق مقررات موضوع ماده ۱۹۲ قانون مالیات‌های مستقیم در صورتی که مودیان اظهارنامه مالیاتی خود را به موقع تسلیم نکنند به میزان ۳۰ درصد مالیات متعلق، مشمول جریمه غیرقابل بخشش می‌شوند. مودیان مالیاتی می‌توانند با مراجعه به سایت www.tax.gov.ir نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار