سرپرست شهرداری منطقه 3 اهواز گفت: پارکینگ مجتمع تجاری مهزیار اهواز به دلیل تخلف در کاربری ملک از شب گذشته مسدود شد و یک خروجی برای خروج خودروهای شخصی تا امشب باز است.
کد خبر: ۷۵۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ 22 June 2019

 

پارکینگ مجتمع تجاری مهزیار اهواز به دلیل تخلفات مالک مسدود شد

شب گذشته ورودی پارکینگ مجتمع تجاری مهزیار اهواز توسط شهرداری مسدود شد و تعدادی از مردم در خصوص وجود خودروهای شخصی در پارکینگ معترض هستند.

مهدی مراد حسینی سرپرست شهرداری منطقه 3 اهواز اظهار کرد: پارکینگ مجتمع تجاری مهزیار اهواز با حضور نیروی انتظامی و گرفتن تعهد از مالک مسدود شد اما یکی از خروجی‌های پارکینگ تا امشب برای خروج خودروها باز است و امشب این خروجی نیز مسدود می‌شود.

وی افزود: کاربری این مکان پارکینگ است اما اکنون تاکسی سرویس و رستوران در محل احداث شده است که بدون مجوز و خلاف کاربری ملک است.

سرپرست شهرداری منطقه 3 اهواز با بیان این‌که این ساختمان پایان‌کار ندارد، عنوان کرد: این پارکینگ به دلیل کسر پارکینگ مجتمع تجاری به صورت مجزا احداث شده است و مجتمع تجاری مهزیار اهواز به شهرداری اهواز بدهکار است.

وی گفت: این ملک تأییدیه ایمنی و مقررات ملی ایمنی ساختمان را ندارد و مالک به اخطارهای قبلی توجهی نکرد به همین دلیل به‌منظور رعایت ایمنی برای شهروندان این پارکینگ مسدود می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار