مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ 22 June 2019
نمایشگاه تخصصی مبلمان در زنجان برگزار می‌شود

جمال بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل در زنجان برگزار می‌شود.

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت پنج روز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: سوم تا پنجم تیر‌ماه سال‌جاری زمان برگزاری این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل در 9 هزار متر مربع فضای عمومی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: 3 هزار و 400 متر مربع نیز فضای غرفه‌سازی شده این نمایشگاه است.

بابایی با اشاره به اینکه 100 واحد تولیدی و بازرگانی در نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل حضور خواهند داشت، افزود: این واحدها از استان‌هایی چون تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، البرز، همدان، اصفهان، اردبیل، گیلان و زنجان شرکت دارند.

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان خاطر نشان کرد: دسترسی آسان و بدون واسطه خانواده‌ها به مبلمان، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان و دسترسی تولیدکنندگان به بازار مصرف زنجان، تبادل اطلاعات و ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار