کد خبر: ۷۵۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶ 22 June 2019

نوشتن در رثای شخصی که لحظه به لحظه ی زندگی پربرکتش برای اسلام و انقلاب و امت اسلامی مان با عشق و یگانگی گذشت بسیار سخت است .

نه فقط لحظات زندگی خودش برای انقلاب مردم سپری شد بلکه بیت شریف و فرزندان و خانواده اش با تمام توان در اختیار انقلاب و مردم عزیزمان بود .

درب منزل و بیت اش همیشه برروی مردم و مراجعین باز بود و هیچکس به بیت پربرکتش مراجعه نکرد مگر با روی گشاده و تلاش برای رفع مشکلاتش مواجه شد و با خرسندی از رسیدگی به درخواستش و دعای خیر برایش از منزلش خارج گشت .

برای شیخ ما روز و شب تفاوتی نمیکرد و پیوسته خود و بیت و فرزندانش پاسخگوی مردم بودند و کار افراد را با دلسوزی و جدیت پیگیری میکرد تا مطمئن بشود اقدامی برای رفع مشکل آن فرد صورت گرفته است .

همیشه بار انقلاب و استان و شهر اهواز بویژه منطقه ی مهم لشگرآباد را بر دوش نه بر سر می نهاد و انجام وظیفه میکرد .

صدای زیبای مناجات و دعاهای کمیل اش از رادیو عربی اهواز همواره دل و جان را صیقل می داد و مسجدش همیشه مملو از عاشقان و دلدادگان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بود .

او به واقع روحانی بود و تلاشش برای جذب حداکثری جوانان به دین و مسجد و انقلاب اسلامی بود و در اصلاح ذات البین و رفع خصومتها و درگیری ها با تمام وجود در صف اول بود و بدست مبارکش گره ها از خلق گشوده شد .

تهدیدهای مکرر معاندان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی هیچگاه باعث شد تا از اقداماتش بکاهد بلکه بیش از پیش به وظایف فرهنگی و دینی و انقلابش افزود .

شیخ ما هیچ ادعائی نداشت و فقط به فکر انجام وظایف دینی و انقلابیش بود چه در زیر بیرق نماینده محترم ولی فقیه در استان و سایر علمای استان و اهواز و چه خود و فرزندانش ...

روی گشاده و اخلاق نیکو و صمیمی اش باعث شده بود تا همگان او و فرزندان پاک و زحمت کش و دلسوزش را عاشقانه دوست بدارند زیرا عرب و عجم و سایر اقوام برایش هیچ تفاوتی نداشتند .

هر کجا می دانست سبب خیری است حضوری فعال داشت و با همان اخلاق خاص حسنه اش راهگشای مشکلات همگان بود .
بجرات می توان گفت سراسر عمر شریفش به خدمات شایسته به مردمش گذشت و خبری از مال اندوزی و تشریفات نبود و ساده زیستی سرلوحه ی زندگانی خود و فرزندان دلسوزش بوده و هست .

این مرد خدا مدتها در بستر بیماری نیز دست از تلاش و کوشش برای ایفای زحمات انقلابی اش فروگذار نکرد .

آری بیت نورانی حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ کاظم کوتی که هیچگاه دست از مبارزه و مجاهدت در راه خدا دست برنداشتند سرانجام در تاریخ سی ام خرداد نود و هشت که قلب مهربان شیخ ما از تپش مهربانی و مجاهدت در راه خدا و مردم عزیز باز ایستاد سوگوار شدند .

حقیقتا نمیتوان تصور کرد که جای خالی این بزرگ مرد انقلابی چگونه پر خواهد شد و ثلمه ای سخت بر حوزه های علمیه ی اهواز و مردم عزیزش وارد شد و قطعا روح مطهر و عزیزش همواره از باقیات الصالحات فراوانی که در ایام پربرکت عمر نورانی اش بجای گذاشته است متنعم خواهد ماند .

این مصیبت جبران نشدنی را به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فدا و حوزه ی علمیه و مردم شریف اهواز بلاخص اهالی عزیز نهضت آباد تسلیت و تعزیت عرض می کنم .

برای آن شیخ سعید خادم و خیر الامه از خداوند بزرگ طلب آرامش و رحمت و هم نشینی با اهل بیت عصمت و طهارت و مولای شهیدان و برای بیت معظم آن فقید سعید صبر و اجر جزیل مسئلت می نمایم .

انشالله با حضور فرزندان عزیزش هیچگاه چراغ بیت نورانی شیخ کاظم کوتی که شیخ مهربانی و عشق و وحدت بود خاموش نخواهد گشت .

انشالله

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار