رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حدود ۵۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور وجود دارد و انتظار داریم هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی داشته باشد که مقرر شد تا پایان امسال حدود ۳۸ هزار گروه جهادی تشکیل شود.
کد خبر: ۷۵۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 21 June 2019

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه دیدار با جهادگران بسیجی خوزستان، اظهار کرد: گروه‌های جهادی پدیده‌ای در انقلاب اسلامی است که کارهای بسیار بزرگ و مهم را از راه‌های میانبر با اقدام انقلابی توأم با خلاقیت، ابتکار، بدون هیاهو و کم‌هزینه انجام می‌دهند.

وی افزود: حدود ۵۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور وجود دارد و انتظار داریم هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی داشته باشد که مقرر شد تا پایان امسال حدود ۳۸ هزار گروه جهادی تشکیل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: باور داریم گروه‌های جهادی بستر بسیار خوبی برای تقویت کادر  تراز انقلاب اسلامی هستند که وارد میدان می‌شوند و محلی برای بروز و ظهور بسیاری از استعدادهای نهفته در درون آن‌ها است.

وی گفت:  خلاقیت، ابتکار و روحیه جسارت جهادی و انقلابی که در نیروهای جوان وجود دارد مورد تأکید رهبر انقلاب است و امروز بروز و ظهور بیانات رهبری را در گروه‌های جهادی مشاهده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار