رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اعضای شورای شهر از عملکرد شاعری در مدت سرپرستی شهرداری رضایت دارند و انتظار داریم که چهار حوزه آسفالت معابر شهری، رفت و روب خیابان‌ها، فضای سبز و زیباسازی و باز شدن گره‌های ترافیکی را در دستور کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۷۵۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 21 June 2019

عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: اعضای شورای شهر از عملکرد شاعری در مدت سرپرستی شهرداری رضایت دارند و انتظار داریم که چهار حوزه آسفالت معابر شهری، رفت و روب خیابان‌ها، فضای سبز و زیباسازی و باز شدن گره‌های ترافیکی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: شهردار اهواز در مدت یک ماه سرپرستی خود نشاط را در بین کارکنان شهرداری ایجاد کرد و شور و انرژی تازه‌ای به شهرداری اهواز منتقل کرد.

رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد: اعضای شورای شهر از شهردار جدید اهواز حمایت خواهند کرد و امید داریم که در روزهای آینده عملکرد بسیار مناسبی از شاعری در برطرف کردن مشکلات سطح شهر اهواز خواهیم دید.

سنواتی با اشاره به حمایت شورای شهر از شهردار قبلی اهواز، اظهار کرد: اختیاراتی که شورای شهر به شهردار قبلی اهواز داد در خوزستان بی‌سابقه و در کشور کم‌نظیر بود که هدف از این کار بهبود سرعت خدمات‌رسانی به مردم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
اگرتوانستین ماشین های میوه فروش که همگی درجاهای پرخطرمی ایستندونظم وعبور ومرور را به هم ریخته وباعث سلب آسایش ازمردم شده اند راازخیابانهاواتوبانهارا جمع کنید میشه گفت کارمردم پسند وخیرخاهانه ایی کرده ایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار