سرپرست فرماندهی انتظامی اندیمشک از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 3 سارق تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 21 June 2019

سرهنگ امیرعباس شهبازی اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه جدی و بی امان با هنجارشکنان همچنین با هدف شناسایی و دستگیری سارقان سابقه دار موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

سرهنگ شهبازی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ اندیمشک با شناسایی سارقان تحت تعقیب و محل اختفاء آنان، پس از هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند سه سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند .

وی گفت: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه سارقان بیش از ۱۰ کلاف سیم برق ساختمانی، یک دستگاه کامپیوتر و تجهیزات آن، ابزارالات ساختمان‌های نیمه کاره ، چند دستگاه تلفن همراه ،مقادیری سیم برق هوایی و چهار قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک در پایان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان و مرجع قضایی بیان کرد: برای سارقان و بزهکاران جایی نیست و از همشهریان خواست تا هرگونه فعالیت سارقان و هنجارشکنان را سریعاً مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار