مدیرمسئول هفته نامه کرمان رسانه:
در کنار مردم و میراث تاریخی، طبیعی و ملی دیار کریمان، مسیری منطقی و فارغ از تهدیدکنندگان، منطبق با رسالت خبری و رسانه ای خود خواهیم پیمود.
کد خبر: ۷۵۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ 19 June 2019

به گزارش تابناک کرمان، کاربخش مدیرمسئول هفته نامه کرمان رسانه اظهار داشت ؛ در کنار مردم و میراث تاریخی، طبیعی و ملی دیار کریمان، مسیری منطقی و فارغ از تهدیدکنندگان، منطبق با رسالت خبری و رسانه ای خود خواهیم پیمود.

کاربخش مدیرمسئول هفته نامه کرمان رسانه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمان در واکنش به تهدید نشریه و مدیرمسئول هفته نامه کرمان رسانه مبنی بر پیگیری و انتشار و اطلاع رسانی گسترده مسئولین در رابطه با تخریب و ساخت و ساز کوههای صاحب الزمان اظهار داشت ؛ بخشیاز گفتمان محافل مختلف خبری و نشست ها ومصاحبه های مسئولان استان در روزها و هفته های اخیربه بحث وگفتگو پیرامون موضوع کوه‌های تاریخی مسجد صاحب الزمانِ شهرکرمان و تخریب‌های صورت گرفته در جریان اجرای برخی پروژه های تعریف شده در این حوزه ی مهم و میراثیِ استان و کشور اختصاص داشت.

تهدید تأثیری در ایفای رسالت خبری ندارد

مباحثی که نه موضوع تازه ای به نظر می‌رسد، و نه ارتباط یا منافات چندانی با منافع فردی وگروهی هیچ شخص و گروه خاصی پیدا می‌کند.

لذا تعجب آور است که در این گیر و دار بجای همای سعادت، قرعه تهدید، آنهم در قالب پیام‌ها و خط و نشانهای خوفناکِ راه دوری، درب خانه اصحاب این نشریه و بطور مشخص مسئول آن را دق الباب می نماید.

به هرحال دادستانی و پلیس فتا به جدّ پیگیری شکایت مطروحه دراین خصوص و شناسائی عوامل ارسال اینگونه فرمایشات را به انجام شایسته و بایسته خواهند رسانید.

اما هنوز یک نکته برای مسئولان نشریه لاینحل و البته محل تعمق جدّی است و آن اینکه آیا پردازندگان این ایده و فرستندگان اینچنین پیام و پیام های جالبی، واقعاً قصد تهدید و جلوگیری از پیگیری‌های نشریه پیرامون موضوع کوه‌های باستانی مسجد صاحب الزمان را داشته‌اند؟ که اگر چنین باشد باید برای خیلی از نشریات و مسئولان اجرایی شهر و استان چنین کارت پستالهایی ارسال شده باشد.

یا شاید بالعکس مقصود فرستندگان تهدید نامه ها ، بیشتر تحریک و به جوشش در آوردن حس مبارزه جویی ما و همکاران مان بوده ،که بازهم جای تردید جدی است، چرا که از ما ستیزه جوتر در این زمینه و البته باسوابق وتأثیرگذاری های بیشتر و برجسته تر، بسی هستند که هنوز از میراث تاریخی استان دست نشُسته اند.

لذا به حکم واقتضای اندیشه که رجوع می کنیم ، بهترین گزینه در دسترس این است که در کنار مردم و میراث تاریخی ،طبیعی وملی دیار کریمان، مسیری منطقی و فارغ از آنچه که تهدید کنندگان یا تحریک کنندگان هدفگذاری نموده اند را تا لحظه ی حصول توفیق و تنویر حقیقت دنبال کنیم که قطعا چنین خواهد شد.

لازم به ذکر است در حال حاضر پرفسورزاهدی نماینده مردم کرمان و راور به جد پیگیر این موضوع است و معاون میراث فرهنگی کشور مخالفت خود را با موضوع ساخت و ساز برروی کوههای مسجد صاحب الزمان اعلام نموده است.

تهدید تأثیری در ایفای رسالت خبری ندارد
 


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار