استاندار کرمانشاه گفت: سند اشتغال استان در سال ۹۸ با هدف کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری و با همراهی سرمایه گذاران درحال تدوین است.
کد خبر: ۷۵۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ 19 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، صبح امروز در همایش اقتصاد شهری و تالار مذاکرت سرمایه گذاری، هوشنگ بازوند با بیان این نکته که اگر نتوانیم موانع سرمایه گذاری را برطرف و شاخص‌ها را برای سرمایه گذاران بهبود ببخشیم، سایر استان‌ها از این فرصت استفاده و سرمایه‌ها را جذب میکنند گفت: ما تمام توان خود را در راستای افزایش شاخص‌های بهبود کسب و کار به کار می‌بریم.

بازوند سرمایه را جریان سیالی دانست که باید موانع آن برطرف شود و افزود: خوشبختانه خیلی از تفاهم نامه‌ها در این سمت و سو در حال عملیاتی شدن است، به عنوان نمونه یکی از تفاهم نامه‌ها مربوط به یک سرمایه گذار خارجی در قصر شیرین است که به منظور ایجاد ده هزار شغل، پنج هزار هکتار زمین را در اختیارش قرار داده ایم.

وی به ثروتمند بودن کلانشهر کرمانشاه از لحاظ نیروی انسانی و توان ارائه خدمات حتی به سایر استان‌ها اشاره کرد و افزود: سرمایه گذاری در فرودگاه برای ایجاد یک باند فرود اضطراری و سرمایه گذاری ریلی در دستور کار است، همچنین اولین آزاد راه بیستون تا حمیل با دو کنار گذر به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار و تا اواخر سال ۹۷ ده میلیارد یارانه آن پرداخت شد و هم اکنون نیز در حال مذاکره با بخش خصوصی برای احداث آزاد راه جدیدی از سی کیلومتری همدان تا پلیس راه بیستون با مبلغ ۲۸۰۰ میلیارد تومان هستیم.

استاندار کرمانشاه به تخصیص ۹۴ میلیارد تومان کمک‌های فنی اعتباری برای سرمایه گذارانی که قصد مشارکت دارند اشاره کرد و از تلاش برای پرداخت ۵۰ درصد از بهره بانکی سرمایه گذاران خبر داد.

استاندار کرمانشاه در پایان با بیان این مطلب که دشمنان ما به سرکردگی آمریکا مانند یک تروریست اقتصادی، منابع ما را شناسایی و در حال نابودی آن‌ها هستند، از سه پتروشیمی بزرگ کرمانشاه نام برد و از ساخت پتروشیمی جدیدی با سرمایه گذاری ۱۷۰۰ میلیارد تومان و آماده سازی سندی برای سال ۹۸ با هدف کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری و با همراهی سرمایه گذاران خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار