رییس هیات هاکی خوزستان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به ما قول یک خانه هاکی اهواز را داده بود ولی با گذشت بیش از هفت ماه همچنان منتظر محقق شدن این وعده هستیم.
کد خبر: ۷۵۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 19 June 2019

امینه خجسته با بیان این‌که شرایط هیات هاکی خوزستان بسیار سخت است، اظهارکرد: البته در این زمینه تلاش داشتم با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان صحبت‌هایی داشته باشم که متاسفانه هنوز موفق به این کار نشده‌ام. آقای حیدری بیش ار هفت ماه پیش نیز قول یک خانه هاکی را به ما داد ولی متاسفانه هنوز عملی نشده است. حتی مکان این خانه مشخص شد و آقای حیدری در این زمینه هماهنگی‌هایی با من داشت اما پس از آن دیگر جوابی از سوی او مبنی بر این‌که کار به کجا رسید، دریافت نکردم.

وی بیان کرد: ای کاش آقای حیدری قول خانه هاکی را نمی‌داد تا من این همه اذیت نمی‌شدم زیرا ورزشکاران دائما به من پیام می‌دهند یا تماس می‌گیرند و پیگیر خانه هاکی هستند. شرایط‌مان را به فدراسیون نیز انتقال داده‌ام و با توجه به این‌که جزو روسای فعال استان‌ها هستم، از من دعوت شده است که برای دومین بار در جلسه‌ای با فدراسیون داشته باشم تا مشکلات را بگویم تا اگر آن‌ها بتوانند به ما کمک کند. فدراسیون هم از شرایط ما ناراحت است.

رییس هیات هاکی خوزستان افزود: با وجود این‌که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان کمک چندانی به ما نداشته است اما هیات هاکی خوزستان علی‌رغم آن شرایط نامناسب در گذشته، اکنون فعال شده است و خود من نیز به صورت مرتب با فدراسیون در ارتباط هستم. حتی در اهواز سالنی را گرفته‌ام تا ورزشکاران بتوانند از آن استفاده کنند. اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز سالنی را در اختیار ما گذاشت ولی طبق آن‌چه می‌بینیم همه از آن استفاده می‌کنند، به جز هیات هاکی.

وی با بیان این که متاسفانه از رشته هاکی سو استفاده زیادی شده است، گفت: پس از انتخاب به عنوان رییس هیات هاکی خوزستان متوجه شدم که عده‌ای در شهرستان‌ها به اسم هیات هاکی سالن گرفته‌اند و بعد هم به سراغ من آمدند و حکم ریاست در شهرستان‌‌ را می‌خواستند. متاسفانه آن‌ها هیچ همکاری با من ندارند. به هر حال این هیات‌ها از سالن‌هایی در اختیار خود به اسم هیات هاکی سوء استفاده می‌کنند. وسایل این رشته گران است ولی ما به دو شهرستان وسایل و امکانات دادیم ولی آن‌ها تنها به فکر درآمدزایی خودشان هستند.

خجسته خاطرنشان‌کرد: به هر حال پس از فعال شدن مجدد هاکی خوزستان، انتظار داشتم که حمایت شویم امااکنون حمایتی صورت نمی‌گیرد. ما به یک سالن اختصاصی نیاز داریم و این در حالی است که هیات‌‌‌های هاکی استان‌های دیگر دارای سالن اختصاصی هستند. از آن‌جا که رشته هاکی به فوتبال نزدیک و خوزستان نیز یک استان فوتبال‌خیز است، اگر حمایت شویم می‌توانیم این رشته را در خوزستان بهتر پرورش و توسعه دهیم.

وی افزود: اکنون تمام رشته‌ها از جمله هندبال، بسکتبال و والیبال دارای سالن اختصاصی هستند و در حالی که هاکی نیز یک رشته سالنی محسوب می‌شود، فاقد سالن هستیم. به هر حال من یک رییس هیات خانم هستم و نیاز به حمایت بیشتری دارم. سال گذشته استان خوزستان توانست پس از هفت سال در کشور صاحب مقام شود؛ نونهالان ما پس از هفت سال تعطیلی هیات به مقام سوم منطقه یک کشور دست پیدا کردند، ضمن این‌که در سایر رده‌ها نیز فعالیت‌های خوبی داشتیم. در هر صورت با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم به موفقیت‌هایی دست پیدا کردیم، آن هم در حالی که پیش از این هاکی خوزستان در حالت رکود به سر می‌برد.

رییس هیات هاکی خوزستان گفت: با توجه به این‌که مسابقات استعدادهای برتر هاکی چمن کشور را نیز پیش‌رو داریم، می‌خواهیم در این رشته فعالیت بیشتری داشته باشیم که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان یک زمین چمن در اختیار ما قرار داده است که متاسفانه برق ندارد و خود من باید پیگیر رشته مشکل برق آن باشم، ضمن این‌که عده‌ای خود را در این زمین شریک می‌دانند و برای ما ایجاد مزاحمت می‌کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هاکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار