سریال ناکامی‌های فوتبال خوزستان ادامه دارد
تیم فوتبال استقلال رامشیر که توانست در اولین حضور خود در رقابت‌های لیگ دسته سه کشور به قهرمانی برسد و جواز حضور در لیگ دو را کسب کند، امتیاز آن در پی مشکلات مالی رسما به استان یزد واگذار شد تا کام فوتبال‌دوستان خوزستانی تلخ شود.
کد خبر: ۷۵۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 18 June 2019

استقلال رامشیر کار خود در فوتبال را از لیگ برتر استان آغاز کرد و پس از سه فصل نیز با کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر خوزستان، به زیر گروه کشور راه پیدا کرد. این تیم سپس با قهرمانی در مرحله اول و دوم زیر گروه لیگ دسته سه کشور، امسال توانست جواز حضور در لیگ دو فوتبال را کسب کند تا شور و شوق عجیبی در رامشیر ایجاد شود، شادی که البته خیلی دوام نداشت و چند روز پس از آن، مدیرعامل باشگاه به دلیل مشکلات مالی و عدم تامین هزینه‌ها تصمیم به فروش امتیاز تیم گرفت.

در نهایت نیز امتیاز استقلال رامشیر اواخر هفته گذشته رسما به استان یزد واگذار شد و استاندار یزد خرید این امتیاز و تیم‌داری در لیگ دو کشور را هدیه‌ای به مردم یزد دانست تا به واسطه حضور تیم شهید قندی در این لیگ، مجددا فوتبال این استان احیا شود اما عدم حمایت مسوولان استان خوزستان از تیم استقلال رامشیر و شاید بازهم بی‌تدبیری باعث شد تا خوزستان به راحتی یکی دیگر از سهمیه‌های خود را از دست بدهد.

در روزهایی که فوتبال خوزستان حال خوبی ندارد و استقلال خوزستان به لیگ یک، شهرداری ماهشهر و استقلال اهواز به ترتیب به لیگ دو و سه سقوط کرده‌اند، حضور استقلال رامشیر و حمایت از آن می‌توانست به بازگشت فوتبال خوزستان به روزهای خوب کمک کند ولی عدم حمایت از این تیم؛ فروش امتیاز و وارد شدن ضربه سنگین بر پیکره فوتبال خوزستان را در پی داشت.

مسوولان ورزش و فوتبال خوزستان که تاکنون جواب چندان روشنی درخصوص وضعیت نامناسب فوتبال خوزستان و علت عملکرد ضعیف آن در لیگ‌های مختلف کشوری نداشته‌اند، مطمئنا در پی واگذاری امتیاز استقلال رامشیر و عدم حمایت از آن نیز پاسخی نخواهند داشت ولی مردم خوزستان که در همین سال‌های اخیر به واسطه قهرمانی استقلال خوزستان در صدر فوتبال ایران بوده‌اند، انتظار دارند که استاندار و مدیرکل ورزش خوزستان به وضعیت نابه‌سامان فوتبال استان ورود کنند تا سهمیه‌هایی که به سختی کسب می‌شوند، به راحتی تقدیم استان‌های دیگر نشوند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار