رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خبرداد:
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: مبلغ 610 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای موضوع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به منظور پیشگیری از حوادث غیر مترقبه به دستگاه های اجرایی استان خوزستان ابلاغ شد .
کد خبر: ۷۵۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 18 June 2019

امید حاجتی اظهار کرد: اعتباری به مبلغ 610 میلیارد ریال در قالب 44 پروژه به منظور پیشگیری از حوادث غیر مترقبه به 39 دستگاه اجرایی استان جهت مبادله موافقتنامه با این سازمان ابلاغ شد.

وی افزود: از مهمترین این پروژه ها، می توان به مقاوم سازی سیل بندهای شهرهای در خطر سیل به مبلغ 116 میلیارد ریال به 30 شهرداری و احداث و مقاوم سازی سیل بندها در سایر مناطق استان به مبلغ 70 میلیارد ریال به استانداری اشاره کرد.

حاجتی تصریح کرد: در بخش راهسازی و راهداری، پروژه نگهداری و حفاظت جاده ها در مقابل سیل مبلغ 80 میلیارد ریال به اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و برای پروژه استحکام بخشی، احداث سازه ها و ابنیه فنی جهت جلوگیری از سیل در سطح استان مبلغ 15 میلیارد ریال به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ابلاغ شد .

وی عنوان کرد: از سایر پروژه های این اعتبار می توان به لایروبی رودخانه کرخه حد فاصل حمیدیه تا هورالعظیم به مبلغ 50 میلیارد ریال، ساماندهی تالاب هورالعظیم به مبلغ 15 میلیارد ریال، تقویت و اصلاح سیل بندهای رودخانه کرخه (فاصله حمیدیه تا هورالعظیم) به مبلغ 80 میلیارد ریال، ترمیم و اصلاح سیل بندهای کارون و دز به مبلغ 35 میلیارد ریال اشاره کرد که به شرکت سهامی سازمان آب و برق خوزستان ابلاغ شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار