سرپرست فرمانداری دشت‌آزادگان با بیان اینکه تعمیرمنازل سیل‌زدگان تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد، گفت: کار احداث مجدد منازلی که در سیل آسیب بیشتری دیده نیز آغاز شده و نوسازی تا پایان سال ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۷۵۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 17 June 2019

حمید سیلاوی در رابطه با  تغییر مصوبه دولت در پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان، اظهار کرد: در مصوبه جدید پرداخت تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه انجام می‌شود که کاملاً به سود سیل‌زدگان است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به منازل شامل سه نوع پرداخت است، افزود:  یک بخش مربوط به پرداخت مساعدت معیشتی به سیل‌زدگان است که شامل 10 روستا و همه افرادی است که در زمان سیل متضرر شدند.

سرپرست فرمانداری دشت‌آزادگان افزود: بخش دیگر تسهیلات بلاعوض است که مبلغ 5 میلیون تومان  برای تعمیرات و مبلغ 10 میلیون تومان برای ساخت منازل  به همراه تسهیلات 4 درصدی قرض الحسنه به سیل‌زدگان اختصاص داده شده است.

سیلاوی افزود: علاوه بر این تسهیلات، مقرر شد به هر خانه تعداد 10 کیسه سیمان و برخی مصالحی که سیل‌زدگان نیاز دارند در اختیار آنها گذاشته شود.

وی با اشاره به کمک خیرین و تعهد برخی افراد در ساخت منازل سیل‌زده بیان کرد: تعمیرات منازل سیل‌زدگان در حال گذراندن مراحل نهایی است و در بحث احداث منازل اکنون ساخت چند منزل را آغاز کردیم. ضمن اینکه تعمیر منازل سیل‌زده تا پایان شهریور و ساخت آنها  تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار