مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از توقف عرضه مرغ منجمد در بازار خوزستان به دلیل مناسب شدن قیمت مرغ کشتار روز خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ 17 June 2019

هادی سلامات اظهار کرد: قیمت مرغ کشتار روز در حال حاضر در بازار مناسب و به همین دلیل توزیع مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی امور دام متوقف شده است.

وی افزود: دلیل فعالیت شرکت پشتیبانی امور دام در بحث توزیع مرغ منجمد در بازار برای تنظیم قیمت اقلام در بازار است و اکنون که قیمت مرغ کشتار روز در بازار مناسب است، دیگر نیازی به توزیع مرغ منجمد نیست و به این علت توزیع متوقف شده است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: زمانی که اقدام به توزیع مرغ منجمد در بازار می‌کنیم، هدف حمایت از خریدار و مصرف کننده است تا شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم اما اکنون با توجه به پایین بودن قیمت مرغ، در راستای حمایت از تولیدکننده کار توزیع مرغ منجمد متوقف شده است.

سلامات با بیان اینکه اکنون قیمت مرغ کشتار روز تقریبا کیلویی 11 هزار و 300 تومان است، گفت: وضعیت ذخایر مرغ منجمد در استان بسیار خوب است و در صورتی که مجددا احساس شود که نیاز به توزیع مرغ منجمد در بازار وجود دارد، به سرعت کار توزیع را آغاز خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم نسبت به توزیع مرغ منجمد در بازار اقدام کنیم، تولیدکننده متضرر خواهد شد و به این دلیل توزیع مرغ منجمد در بازار متوقف شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار