کاپتیان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدواریم امسال با کمک نکونام و همکارانش بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.
کد خبر: ۷۵۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ 15 June 2019

ایوب والی در حاشیه اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال فولاد خوزستان، اظهار کرد: با انرژی خاصی آمده‌ایم و ان‌شاءالله بتوانیم در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشیم و باشگاه تیم خوبی را ببندد.

وی ادامه داد: کار کردن با آقای نکونام افتخار بزرگی است و همکاران او نیز از پیشکسوتان و بهترین فوتبالیست‌های ایران هستند و افتخار می‌کنیم که با آن‌ها کار می‌کنیم. امیدواریم امسال با کمک نکونام و همکارانش بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی در خصوص انتظار هواداران مبنی بر کسب سهمیه لیگ قهرمان آسیا یا قهرمانی در لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: کسب سهمیه یا قهرمانی به حرف زدن خلاصه نمی‌شود و اکنون باید بتوانیم در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کنیم و بازیکنان مدنظر سرمربی جذب شوند تا با اعتماد به نفس کافی وارد مسابقات شویم. ما همیشه برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم ولی برخی مواقع سخت است و نمی‌شود و ممکن است کمبود بازیکن یا اتفاقات دیگری رخ دهد.

والی گفت: ما همیشه می‌دانیم جایگاه فولاد و هوادارانش بیش از این است و امسال هم با تمام قدرت تلاش می‌کنیم. جواد نکونام نیز از روز اول که به فولاد آمد، خیلی به من لطف داشت و ان‌شاءالله با همکاری یکدیگر بتوانیم به تیم کمک کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار