معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری زودهنگام مجمع انتخاب رییس هیات کاراته خوزستان خبر داد و گفت: انتظار داریم دلسوزان این رشته برای خروج کاراته از وضعیت فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب وارد میدان شوند.
کد خبر: ۷۵۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 12 June 2019

ابراهیم نصیری اظهارکرد: با توجه به حواشی اخیر در کاراته خوزستان و اتفاقاتی که افتاده است، طی تماس با فدراسیون کاراته برای برگزاری مجمع، این فدراسیون نیز با درخواست برگزاری زودهنگام مجمع انتخاب رییس هیات خوزستان موافقت کرد و ان‌شاءالله مراحل ثبت‌نام از کاندیدا انجام می‌شود.

وی با فراخواندن علاقه‌مندان و دلسوزان کاراته خوزستان برای کمک به این رشته، گفت: آن‌هایی که می‌توانند کاراته را از وضعیت فعلی نجات دهند و با توجه به تمام ظرفیت موجود نیز این رشته را از شرایط فعلی به شرایط مطلوب سوق دهند، درخواست می‌کنیم برای حضور در مجمع اقدام به ثبت‌نام کنند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: انتظار ما این است که کاربلدان و دلسوزان این رشته بیرون گود ننشینند و برای کمک وارد میدان شوند تا وضعیت موجود کاراته خوزستان تغییر کند و این رشته بتواند با توجه به پتانسیل بسیار خوبی که در استان دارد به روزهای خوب خود بازگردد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار