رییس فدراسیون تنیس‌روی‌میز گفت: در سه سال و نیم اخیر تمام کمبودها و کاستی‌ها و تغییراتی که فدراسیون جهانی از ابتدای سال 2018 در قوانین خود داشته و به نوعی برای اعزام‌های بین‌المللی سد راه ما بوده است را با جان و دل ‌پذیرفته‌ایم و با این وجود نیز توانسته‌ایم در رده‌های سنی بخش بانوان و آقایان توانسته‌ایم ارتقا داشته باشیم.
کد خبر: ۷۵۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 10 June 2019

مهراد علی‌قارداشی در مجمع انتخاب رییس هیات تنیس‌رویژ میز استان که در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدا از تمامی کاندیداها چه آن‌هایی که در عرصه رقابت ماندند و چه آن‌هایی که انصراف دادند، قدردانی می‌کنم. رقابت در این مجمع نشان‌دهنده این بود که مطمئنا مطالباتی از سوی اعضای مجمع وجود دارد و من هم به عنوان خادم تنیس‌روی‌میز قول می‌دهم هر آن‌چه از دستم برآید، با همکاری و هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان انجام دهیم تا در خدمت تنیس‌روی‌میز استان باشیم.

وی ادامه داد: خوزستان از استان‌هایی است که از ارکان تنیس‌روی‌میز کشور محسوب می‌شود و در سفری که به شهرستان شادگان داشتم که البته نماینده‌ای از این شهرستان جزو اعضای مجمع نبود، به این نتیجه رسیدم که اگر افراد علاقه‌مند باشند، می‌توان در شهرستان‌های نسبتا کم‌برخوردار کارهای ارزشمندی انجام داد.

رییس فدراسیون تنیس‌روی‌میز خوزستان بیان کرد:‌ خوشبختانه در این شهرستان با توجه به تعامل موجود بین هیات تنیس‌روی‌میز، فرماندار و آموزش و پرورش، سالنی فراتر از حد شهرستان شادگان وجود دارد و وظیفه خودم دیدم که از نظر تجهیزاتی، آموزشی و برگزاری کمپ‌های تیم‌ملی در رده‌های سنی پایه حمایت‌هایی از ورزشکاران این شهرستان داشته باشم.

وی گفت: امیدوارم در سایر شهرستان‌های استان خوزستان نیز شاهد اقداماتی متناسب با همراهی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها داشته باشیم، ضمن این‌که باید از ظرفیت فرمانداری شهرستان‌ها نیز بهره برد و باز هم قول می‌دهم هر آنچه در توان داشته باشیم برای کمک به این رشته به کار بگیریم.

علی‌قارداشی عنوان کرد: از وقتی که مسوولیت پذیرفتم، این امکان را فراهم کردیم که تیم‌های ملی ایران بتوانند با رعایت تمام ضوابط و کنترلی که صورت می‌گیرد، تمرینات مشترکی داشته باشند که این موضوع باعث ارتقا تنیس‌روی‌‌میز شده و این نتیجه حسن اعتماد است و از بابت این موضوع نیز تشکر می‌کنم. حاصل این اعتماد ارتقای تیم‌های ملی بانوان است که وقتی با حجاب در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک شرکت می‌کنند، به عنوان الگو و نمونه یک زن مسلمان نتایج خوبی کسب می‌کنند و روند رو به رشد و ارتقا دارند.

وی افزود:‌ تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا تنیس‌روی‌میز ایران ارتقا پیدا کند و در سه سال و نیم اخیر نیز تمام کمبودها و کاستی‌ها و تغییراتی که فدراسیون جهانی از ابتدای سال 2018 در قوانین خود داشته و به نوعی برای اعزام‌های بین‌المللی سد راه ما بوده است را با جان و دل ‌پذیرفته‌ایم و اولویت‌های کشور را درک می‌کنیم و با این وجود نیز توانسته‌ایم در رده‌های سنی بخش بانوان و آقایان توانسته‌ایم ارتقا داشته باشیم.

رییس فدراسیون تنیس‌روی‌میز خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای اعزام خانم سلیمانی داور خوزستانی به عنوان داور بلوبج در مسابقات قهرمانی آسیا که در اندونزلی برگزار می‌شود به همکاری مدیرکل ورزش خوزستان نیاز داریم و ان‌شاءالله هماهنگی لازم صورت بگیرد تا بخشی از هزینه اعزام توسط فدراسیون و بخشی دیگر نیز توسط مدیرکل ورزش استان تقبل شود. در حال حاضر در لیست فدراسیون جهانی، سه داور بلوبج داریم که یک نفر از خوزستان است. این یک فرصت است و ان‌شاءالله مدیرکل ورزش و جوانان استان به این موضوع توجه داشته باشد.

وی در پایان عنوان کرد: ‌قطعا رییس جدید هیات خوزستان با توجه به تجربیاتی که دارد، از تمام ظرفیت‌های استان استفاده می‌کند. آقای جلیلی‌نیا دیگر کاندیدای این مجمع نیز برنامه‌های خوبی داشت که امیدوارم از این ظرفیت و همچنین دیگر کاندیداها استفاده شود. امیدوارم شاهد روزهای بهتری برای تنیس‌روی‌میز خوزستان باشیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تنیس روی میز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار