زهرا افتخاری پیش از ظهر دوشنبه در مراسم پایانی جشنواره شعر و داستان کوتاه همسایه با طبیعت که در مرکز شماره یک کانون پرورش فارس برگزار شد، افزود: امروز، روزی است که جمع شدیم که برای آینده کودکان و نوجوانان فکری کنیم؛ محیط زیست میراث گران بهایی است که باید به خوبی تحویل نسل آینده دهیم.
کد خبر: ۷۵۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 10 June 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: زهرا افتخاری پیش از ظهر دوشنبه در مراسم پایانی جشنواره شعر و داستان کوتاه همسایه با طبیعت که در مرکز شماره یک کانون پرورش فارس برگزار شد، افزود: امروز، روزی است که جمع شدیم که برای آینده کودکان و نوجوانان فکری کنیم؛ محیط زیست میراث گران بهایی است که باید به خوبی تحویل نسل آینده دهیم.

وی خطاب به کودکان و نوجوانان ادامه داد: یکی از راه های حفظ محیط زیست مشارکت بین دستگاه ها است؛ اهداف ما با محیط زیست دارای نقاط مشترک از جمله آموزش و آگاه سازی است.

افتخاری در ادامه با بیان اینکه برگزاری جشنواره همسایه با طبیعت در راستای این مشارکت است، بیان کرد: در داستان های شما که با عشق و از سر درد نوشتید نشان دادید نسبت به حفظ محیط زیست نگران هستید.

مدیرکل کانون پرورش فکری فارس ادامه داد: پدر و مادران هم می توانند در ارتقا آگاهی بخشی به دیگران کمک کنند.

به گفته افتخاری، یکی دیگر از نشانه های مشارکت، سازمان های مردم نهاد هستند که می توانند مطالبه گری کنند.

وی در عین حال تصریح کرد: مشارکت هنرمندان نویسندگان و اهل قلم هم اهمیت دارد که با زبان شعر و داستان می توانند سخنان خود را به گوش مسئولان برسانند.

مدیرکل کانون پرورش فکری فارس تاکید کرد: هرقدر خانواده ها سهیم شوند در حفظ جنگلها و مراتع و فضای سبز و هوای سالم موفق خواهیم بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار